11 مرداد 1394
شماره خبر: 146540

دوره‌های بازآموزی مربیان بوکس در البرز برگزار شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 دوره‌های بازآموزی مربیان بوکس در البرز برگزار شود


رئیس هیئت بوکس استان البرز گفت: دوره‌های بازآموزی مربیان بوکس در البرز برگزار شود.
فرمان سلمان‌زاده با بیان اینکه مسابقات انتخابی بوکس نوجوانان و جوانان البرز برگزار شده است، اظهار داشت: مسابقات استانی بوکس در این دو رده در شهرستان فردیس برگزار شد. وی افزود: در این مسابقات شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد حضور داشتند، ولی تیم کرج در این مسابقات حضور نداشت. رئیس هیئت بوکس استان البرز با اشاره به اینکه پس از انتخاب نفرات برتر یک اردوی چند روزه برگزار کردیم، بیان کرد: این اردو در شهرستان اشتهارد برگزار شد و نفرات برتر در این اردو برای آمادگی بیشتر مسابقاتی را برگزار کردند. سلمان‌زاده با بیان اینکه برای مسابقات کشوری هنوز سهمیه استان البرز مشخص نشده است، متذکر شد: در حال حاضر 12 نفر در رده نوجوان و 16 نفر در رده جوانان در اردو حضور دارند تا چند نفر از میان آن‌ها به مسابقات کشوری اعزام شوند. وی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابی تیم بوکس البرز به صورت اردویی و فشرده‌تر برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری این اردو آشنایی جوانان و نوجوانان با قوانین و مقررات است.
رئیس هیئت بوکس استان البرز با اشاره به اینکه مسابقات کشوری حدود 20 یا 25 مردادماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: هنوز اعلام نکرده‌اند که مسابقات کشوری بوکس در چه استانی برگزار می‌شود.
سلمان‌زاده بیان کرد: امیدواریم تیم نوجوانان استان البرز رتبه خوبی را در مسابقات بوکس کشوری کسب کند. وی با بیان اینکه متاسفانه از کلاس‌های داوری و مربیگری در استان البرز استقبال خوبی نمی‌شود، متذکر شد: اگر مربیان بوکس البرز درخواست کنند، کلاس‌های مربیگری را در استان برگزار می‌کنیم. رئیس هیئت بوکس استان البرز با بیان اینکه نیاز است که در البرز دوره‌های بازآموزی مربیان بوکس برگزار شود، گفت: با برگزاری این دوره‌ها می‌توان کمک کرد تا مربیان بوکس را به نحو بهتری آموزش دهند.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود