13 مرداد 1394
شماره خبر: 146745

پیگیر کسب سهمیه لیگ دسته دو فوتبال کشور در فصل جدید هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پیگیر کسب سهمیه لیگ دسته دو فوتبال کشور در فصل جدید هستیم


نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز از رایزنی های این استان برای گرفتن سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشوردر فصل جدید خبرداد.
بهروز یمینی اظهار کرد: بر اساس مصوبه سال گذشته فدراسیون فوتبال استان هایی که فاقد تیم لیگ برتر هستند از یک سهمیه لیگ دسته دوم برخوردار می شوند. وی افزود: با توجه به انتقال سایپا به تهران البرز شرایط لازم برای دریافت این سهمیه را دارد و اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان واگذاری آن شده است. یمینی با بیان اینکه موافقت ضمنی مسئولان فدراسیون برای اختصاص این سهمیه به البرزگرفته شده است گفت: امیدوارم با تحقق این موضوع استان البرز با بهره گیری از توان بومی در فصل جدید لیگ کشور نماینده ای داشته باشد.
نائب رییس هیئت فوتبال استان البرزبا اشاره به اینکه البرز با تکیه بر توان جوانان خود می تواند در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد گفت: اگر برای همین تیم لیگ دویی برنامه ریزی داشته باشیم و از حیث مالی شرایط مناسبی برآن حاکم شود رسیدن به لیگ برتر دور از دسترس نیست.
کوتاهی سایپا در پرداخت بدهی فصل گذشته
یمینی از پیگیری های این هیئت برای وصول مطالبات خود از سایپا خبرداد وگفت: آنها از بابت بهره برداری از ورزشگاه انقلاب کرج در فصل گذشته ۱۶۰ میلیون تومان بدهی دارند که متاسفانه علیرغم پیگیری های فراوان پرداخت نشده است. وی بیان کرد: با توجه به بی توجهی این باشگاه در پرداخت بدهی خود موضوع را با هماهنگی سازمان لیگ از این طریق دنبال می کنیم تا مبلغ باقیمانده را دریافت کنیم. نائب رییس هیئت فوتبال البرز در پایان افزود: بهترین خدمات را در استان البرز به سایپایی ها ارائه کردیم و این زیبنده نیست که آنها به عهد وتعهدشان عمل نکنند وبرای پرداخت این مبلغ امروز وفردا کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود