18 مرداد 1394
شماره خبر: 147001

فدراسیون کشتی نیازمند کمک مالی مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فدراسیون کشتی نیازمند کمک مالی مسئولان است


قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک با اشاره به اینکه مسئولان توجه ویژه‌ای به فدراسیون کشتی داشته باشند، گفت: اگر توجه ویژه‌ای به فدراسیون کشتی نشود فکر نمی‌کنم که رسول خادم بتواند خیلی در این فدراسیون کشتی دوام بیاورد.
ابراهیم جوادی با بیان اینکه در حال حاضر با فدراسیون کشتی همکاری دارم،‌ اظهار داشت:‌ عضو شورای فنی فدراسیون کشتی،‌ رئیس کمیته پیشکسوتان و رئیس انجمن المپین‌های ایران هستم.
وی با بیان اینکه با کمیته ملی المپیک نیز همکاری‌هایی را دارم، بیان کرد: در شورای فنی فدراسیون کشتی هر 15 روز یک جلسه را در مورد مسائل فنی کشتی کشور برگزار می‌کنیم. جوادی با بیان اینکه در این شورا با آقایان منصور برزگر، عسگری محمدیان و رسول خادم در کارهای فنی نظراتی را ارائه می‌دهیم، متذکر شد: در مورد اردوها، اعزام‌ها‌ و همه کارهای فنی کشتی‌گیران نظرات اعضای این شورا ارائه می‌شود. قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک با اشاره به اینکه خوشبختانه پس از حضور آقای رسول خادم، در کشتی ایران یک تحول بزرگ به وجود آمده است، گفت: در روابط بین المللی کشتی نیز روابط ما بهتر شده است. وی با بیان اینکه از بعد فنی و قهرمانی وضعیت کشتی ایران بهبود یافته است، اظهار داشت: در داخل کشور نیز وضعیت کشتی بهتر شده است. جوادی با بیان اینکه وضعیت کشتی در چندساله اخیر بسیار بهبود یافته است ولی متاسفانه در کنار این موضوعات، مشکلاتی در مسائل مالی فدراسیون کشتی وجود دارد، بیان کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این رشته که پرمدال‌ترین رشته المپیکی ایران بوده است، داشته باشند. قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک با اشاره به اینکه اگر توجه ویژه‌ای به فدراسیون کشتی نشود فکر نمی‌کنم که آقای رسول خادم بتواند خیلی در این فدراسیون دوام بیاورد، متذکر شد: بیشتر وقت آقای خادم جذب درآمد برای فدراسیون کشتی می‌شود. وی با بیان اینکه مسئولان باید به مدیری مانند رسول خادم که از بعد ورزشی و اجتماعی در سطح بالایی قرار دارد کمک کنند،‌ گفت: آقای خادم می‌توانست در شورای شهر بماند ولی بدون دریافت هیچ دستمزدی در فدراسیون کشتی زحمت می‌کشد. جوادی با بیان اینکه مگر چند نفر مانند رسول خادم در کشور وجود دارند، اظهار داشت: باید افراد این چنینی را پشتیبانی کنیم تا دلسرد نشوند و من از مسئولان می‌خواهم که یک توجه ویژه‌ای را به فدراسیون کشتی داشته باشند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود