20 آبان 1391
شماره خبر: 14714

تیم کردان قهرمان مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 تیم کردان قهرمان مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور شد

سپیدار آنلاین: در هفته پایانی مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور (جام شکوفه های تکواندو) تیم کردان از استان البرز با کسب 21 امتیاز موفق شد، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
در هفته پایانی مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور(جام شکوفه های تکواندو) تیم کردان از استان البرز با 21 امتیاز قهرمان شد ، تیم جوانه با 16 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و باشگاه حاجی پور نیزبا کسب 13 امتیاز سومی را به خود اختصاص داد. همچنین در بخش بهترین ها حسینعلی نعیمی از تیم کردان به عنوان بهترین مربی و سپهر ملکی از این تیم به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شدند. شایان ذکر است تیم مجتمع تولیدی کردان در دو رده نونهالان و نوجوانان به عنوان نماینده فدراسیون تکواندو در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو ( درجه A) که در کشور کرواسی برگزار می شود حضور دارند. اسامی نفرات اعزامی تیم مجتمع تولیدی کردان به این دوره از رقابتها به شرح ذیل می باشد:
نونهالان: حمید رضا صدری، حمید رضا حق نیاز، محمد هادی نوروزی، سپهر ملکی، امیر حسین کولیوند، سورن محمدیان
نوجوانان: سینا میرزایی، محسن ملک نژاد، شهاب حسینی، مهدی عبدی، مهران عبیری، محمدرضا رجبی، الکین بابازاده، امیرحسین صداقت، مهدی ملکی، کوروش چگینی، مهدی رفیعی، پوریا عرفانیان
گفتنی است حسینعلی نعیمی و یدالله تیموریان به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی این تیم را همراهی می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود