29 مرداد 1394
شماره خبر: 147593

گپ خودمانی مدیرکل با خبرنگاران ورزشی نویس

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 گپ خودمانی مدیرکل با خبرنگاران ورزشی نویس


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشستی صمیمی با ورزشی نویسان استان البرز هم صحبت شد.
در این نشست که هیچ شباهتی با جلسه های خبری خشک و بی روح نداشت ، ورزشی نویسان فعال استان در فضایی صمیمی و دوستانه با بیان راه کارهایی دو سویه نقطه نظرات موجود را برای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه ها ارائه دادند که خوشبختانه مورد توجه مدیرکل ورزش و جوانان نیز قرار گرفت. تشکیل کمیته استقبال از قهرمانان و ملی پوشان ، استفاده از ظرفیت های اقتصادی برای رشد بیشتر ورزش ، عبور از موضوع سایپا ، جدا کردن سره از ناسره در ورزش و دلایل نبود وفاق و همدلی در مدیران استان از جمله پیشنهادهایی بود که در این مراسم از زبان خبرنگاران بیان شد و در محیطی دوستانه شنیده شد.
** همدلی لازمه رشد و پیشرفت
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره از نبود وفاق و همدلی در سطح مدیران استان گفت: متاسفانه بایستی اتحاد و همبستگی بیشتری میان مدیران وجود داشته باشد و اعتقاد دارم در موضوع رفتن سایپا از البرز این شکاف بیش از گذشته نمایان شد. رضا گل محمدی افزود: اشاره دوباره به موضوع سایپا دردی از ورزش استان دوا نخواهد کرد اما به عنوان موضوعی که می تواند فضای استان را بیش از گذشته نمایان کند ذکر همین نکته کافی است که سایپایی ها سه نفر بودند و موفق شدند کارشان را پیش ببرند و از البرز به تهران کوچ کنند اما ما یک استان بودیم که موفق نشدیم جلوی این انتقال را بگیریم ، سایپایی ها اندک بودند و متحد و ما البرزی های یک جمعیت بودیم اما متفرق!
کارهای خوبی در شورا صورت گرفته است
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات موثر شورا در ورزش گفت: کمک 200 میلیونی به هیات های ورزشی که تا به امروز بیش از 70 درصد آن اتفاق افتاده در کنار ایجاد 35 فضای ورزشی در شهرداری از جمله اقداماتی است که در دو سال گذشته رخ داده است. گل محمدی ادامه داد: هر چند کار در حوزه ورزش بسیار گسترده است اما همین کارها را نیز می توان از شورا پذیرفت.
***توجه به استعدادیابی از مهمترین کارهای اولیوت دار است
رضا گل محمدی با اشاره به موضوع استعدادیابی گفت: یکی از مهترین برنامه های ورزش و جوانان استان توجه به امر استعدادیابی است که این موضوع با ایجاد کارگروه بسیار خبره در حال انجام است.
وی بیان کرد: کوتاه کردن مسیر رسیدن به قهرمانی از جمله اقداماتی است که با ایجاد استعدایابی و تشخیص استعدادها امکان پدیر است و امروز خوشحال هستم که بسیاری از نونهالان و نوجوانان البرزی با شناخت قابلیت های خود در راه رسیدن به آرزوهای خود هستند.
***برگزاری المپیاد ورزشی برای بانوان
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به توجه ویژه به ورزش بانوان گفت: یکی از شعارهای من در روز حضور در اداره کل توجه ویژه به ورزش بانوان و کم کردن شکاف موجود میان آنها و آقایان است که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در حال شگل گیری است. گل محمدی افزود: برگزاری اولین المپیاد ورزشی بانوان از جمله اقداماتی است که شکل گرفته در سال جاری برای اولین بار در استان البرز برگزار خواهد شد.
***حمایت از قهرمانان و مدال اوران
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به حمایت از قهرمانان البرزی گفت: متاسفانه تعدادی از ورزشکاران البرزی در سال های گذشته به دلیل عدم حمایت های لازم از البرز به استان های دیگر کوچ کرده اند که تلاش می کنیم با حمیات های لازم اولا این انتقال ها را متوقف کنیم و در مرحله بعدی با ایجاد طرحی کامل مدال آوران و ملی پوشان استان را زیر چتر حمایتی خود قرار دهیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود