3 شهریور 1394
شماره خبر: 147890

استان البرز میزبان فستیوال کشوری مدارس فوتبال می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استان البرز میزبان فستیوال کشوری مدارس فوتبال می‌شود


نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: با حضور برترین های کشور از ۱۸ شهریور ماه فستیوال کشوری مدارس فوتبال در رده سنی ۱۲ سال به میزبانی استان البرز برگزار می شود.
فستیوال کشوری مدارس فوتبال در رده سنی ۱۲ سال به میزبانی استان البرز برگزار می شود این رویداد مهم فوتبال پایه کشور از تاریخ ۱۸ شهریور ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار شهرستان ساوجبلاغ آغاز و به مدت سه روز به طول می انجامد. نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: فستیوال کشوری مدارس فوتبال با حضور برترین های استان های مختلف در رده سنی ۱۲ سال برگزار می شود و بستری است تا استعدادهای نونهالان کشور شناسایی شود و برای تشکیل تیم ملی در این رده سنی به کار گیری شود. بهروز یمینی افزود: استان البرز در این سال ها به خوبی در زمینه فوتبال پایه کار کرده است و هر ساله با برگزاری فستیوال شهرستانی و استانی تیم های آماده ای را راهی این فستیوال کرده است. وی ادامه داد: در سال جاری میزبانی این رویداد مهم کشور به استان البرز پیشنهاد شد از تاریخ ۱۸ شهریور ماه پذیرای تیم های منتخب کشور در رده سنی ۱۲ سال هستیم. نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه تلاش می کنیم میزبان خوبی برای استان های مختلف باشیم گفت: مجموعه ایثار کردان شهرستان ساوجبلاغ امکانات خوبی دارد امیدوارم تیم های حاضر در این رویداد کشوری در مدت حضور در البرز رضایت کامل داشته باشند.
امیدوار به تکرار درخشش سال ۹۰
در ادامه سرمربی تیم منتخب ۱۲ سال استان البرز نیز گفت: میزبانی فستیوال کشوری نونهالان در البرز فرصت مناسبی است تا توانمندی های فوتبال پایه البرز را به نمایش بگذاریم. محمد جبارپور افزود: برای آماده سازی تیم منتخب البرز جهت حضور در فستیوال کشوری، مدارس فوتبال استان زیر نظر کمیته فنی رقابت کرده اند و از جمع ۳۲۰ نونهال در نهایت ۲۵ نفر به اردوی منتخب استان راه پیدا کرده اند و برای مسابقات پیش رو نیز ۱۴ نفر انتخاب خواهند شد. وی با بیان اینکه تمرینات تیم منتخب البرز برای حضور موفق در این فستیوال صبح و عصر در حال برگزاری است گفت: با حمایت هیئت فوتبال استان البرز زمین شماره یک ورزشگاه شریعتی به این مهم اختصاص یافته است. وی فستیوال کشوری مدارس فوتبال را محلی برای انتخاب نفرات تیم ملی نونهالان عنوان کرد و گفت: در سال ۸۹ و ۹۰ بهترین حضورمان در این فستیوال رقم خورد به نحوی که ضمن کسب عنوان بهترین تیم ۵ بازیکن به تیم ملی نونهالان دادیم که در حال حاضر سه نفر از آنها در تیم ملی نوجوانان بازی می کنند. وی در پایان با ابراز امیدواری برای تکرار این موفقیت گفت: از حیث فنی، تیم خوبی داریم و به درخشش آنها امید بسته ایم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود