7 شهریور 1394
شماره خبر: 148018

"بیت‌الله" در اوج کسب افتخارات هرگز جایگاه خود را گم نکرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 "بیت‌الله" در اوج کسب افتخارات هرگز جایگاه خود را گم نکرد


قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان ایران با بیان اینکه "بیت‌الله" در اوج کسب افتخارات هرگز جایگاه خود را گم نکرد، گفت: این ورزشکار فقید همیشه مانند زمانی رفتار می‌کرد که تازه شروع به ورزش کرده‌ بود و افتخاری به دست نیاورده بود.
مسلم دارابی با بیان اینکه مردم حضور پر شوری در مراسم تشییع پیکر بیت‌الله ‌عباسپور داشتند، اظهار داشت: مردم نشان دادند که قدر پهلوانان کشور خود را می‌دانند. وی افزود: مردم نشان دادند اگر ورزشکاری برای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران قدمی بر دارد، آن‌ها هرگز زحماتش را فراموش نمی‌کنند. قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان ایران با بیان اینکه قهرمان‌هایی مانند "بیت‌الله عباسپور" مقام‌های قهرمانی خود را برای همه مردم ایران کسب کرده‌اند، بیان کرد: امروز هم مردم با حضور پرشکوه خود نشان دادند که یاد پهلوانان همیشه زنده است و در خاطرشان می‌ماند. دارابی با اشاره به اینکه مردم با حضور پر شور خود در مراسم تشییع پیکر "بیت‌الله عباسپور" نشان دادند که پهلوانان نمی‌میرند، گفت: از ویژگی‌های مهم این ورزشکار فقید اقتدا به مولا علی(ع)، اهل بیت‌(ع) و حضرت عباس(ع) بود.
قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان ایران با بیان اینکه حضور مردم در این مراسم به دلیل ارادت مرحوم عباسپور به اهل بیت(ع) بود، اظهار داشت: "بیت‌الله" از عاشقان و مریدان اهل بیت(ع) بود. وی با اشاره به اینکه خاطره‌های زیادی از مرحوم عباسپور دارم چون که در مسابقات زیادی به همراه یکدیگر شرکت کرده‌ایم، بیان کرد: بهترین خاطره‌ای که می‌توانم از "بیت‌الله" تعریف کنم این است که در ج افتخارات و کسب مقام‌های قهرمانی هرگز جایگاه خود را گم نکرد. قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان ایران افزود: "بیت‌الله" در زمان اوج کسب افتخارات خود همیشه مانند زمانی بود که تازه شروع به ورزش کرده و هنوز مقامی به دست نیاورده بود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود