9 شهریور 1394
شماره خبر: 148197

تمرکزمان بر روی استعدادهای البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تمرکزمان بر روی استعدادهای البرز است


مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با بیان اینکه تمرکزمان را بر روی استعدادهای البرزی گذاشته ایم گفت: ماحصل این سرمایه گذاری در سال های آینده خود را نشان خواهد داد.
محمد خالقی اظهار کرد: در کنار فعالیت تیم بزرگسالان دو تیم جوانان و امید باشگاه با بهره گیری از استعدادهای البرزی تشکیل شده اند. وی افزود: این دو تیم در حال حاضر در لیگ کشور حضور دارند و درخشش قابل توجهی در مسابقات کشوری داشته اند به نحوی که تحسین مربیان تیم های مختلف را در پی داشته است. خالقی با بیان اینکه در یک فرایند زمانی ۵ ساله تیم اصلی مقاومت نیازی به بازیکنان غیر بومی نخواهد داشت گفت: ما برخلاف خیلی از باشگاه ها در مسیر سازندگی حرکت می کنیم و ایمان دارم با این روند در۵ سال آینده این باشگاه جایگاهی خوب در فوتسال کشور خواهد داشت. خالقی به عملکرد تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر اشاره کرد وگفت: خوشبختانه برد ارزشمند و روحیه بخشی در هفته گذشته در برابر یاسین پیشرو قم داشتیم و همانطور که پیش از این نیز گفتم با گذر زمان و کسب تجربه ، بازیکنان ما توانایی خود را نشان خواهند داد. وی با ابراز امیدواری به ادامه این روند گفت: تیم جوانی داریم و باید کمی صبوری به خرج داد تا ضمن هماهنگی بیشتر میان بازیکنان روند نتیجه گیری تیم بهبود پیدا کند.
کمک شورای شهر هنوز به دستمان نرسیده است
مدیر باشگاه مقاومت البرز به آخرین وضعیت کمک مالی شورای شهر کرج اشاره کرد و گفت: لایحه ۵۰۰ میلیون تومانی کمک به این باشگاه پس از یک رفت و برگشت به ۲۰۰ میلیون تحلیل یافت با این حال هنوز اقدامی از سوی پارلمان شهری برای پرداخت این مبلغ نشده است . خالقی ادامه داد: این توقع و انتظار می رود که دوستان شورای شهر با جدیت بیشتری موضوع کمک به این تیم را پیگیر باشند و ما را در حل مشکلات یاری دهند.وی در پایان افزود: با همه محدودیت هایی که با آن مواجه هستیم تیم های باشگاه مقاومت با انگیزه بالا در لیگ های کشور به میدان می روند و تمام توان خود را به کار گرفته اند تا نماینده شایسته ای برای استان البرز باشند.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود