11 شهریور 1394
شماره خبر: 148369

مسئولان برای پرکردن خلاء سایپا به یاری فوتبال البرز بیایند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسئولان برای پرکردن خلاء سایپا به یاری فوتبال البرز بیایند


پیشکسوت فوتبال البرز گفت: برای پر کردن خلاء رفتن باشگاه سایپا از البرز باید مسئولان ارشد این استان به یاری فوتبال بیایند.
فرشاد فلاحت زاده اظهار کرد: متاسفانه در سال هایی که سایپا به نمایندگی از کرج و سپس البرز در لیگ برتر کشور حضور پیدا می کرد هیچگاه به فکر رشد و توسعه فوتبال در میان تیم های بومی نبودیم و حال با رفتن این تیم استان البرز در فوتبال باشگاهی کشور به شدت تنزل کرده است. وی افزود: برای استانی به مانند البرز داشتن تنها یک تیم در لیگ زیر گروه کشور یک ضعف بزرگ محسوب می شود و باید در جهت حل این مشکل یک عزم همگانی ایجاد کرد. فلاحت زاده با بیان اینکه داشتن تیم در لیگ دو کشور در این برهه زمانی می تواند نیازهای البرز را مرتفع کند، گفت: مسئولان استان اعم از استاندار، فرمانداران و شهرداران شهرهای مختلف به خصوص کلانشهر کرج باید به میدان بیایند و با تشویق بخش خصوص و حمایت خود زمینه فعالیت یک تیم لیگ دو را در این استان مهیا کنند.
ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ادامه داد: بزرگ ترین مشکلی که فوتبال کرج و البرز را آزار می دهد عدم انسجام اهالی و فعالان این ورزش است.متاسفانه همگرایی لازم میان جامعه فوتبال برقرار نیست و این ضعف وقتی با بی توجهی مسئولان همراه می شود منجر به عقب ماندگی فوتبال البرز شده است. بازیکن اسبق تیم های استقلال و پاس در ادامه گفت: با همه عقب ماندگی هایی که برای این استان حاصل شده است به نظرم با یک برنامه مدون می توانیم مشکلات فوتبال البرز را رفع کنیم و فاصله ایجاد شده را کاهش دهیم به شرط اینکه بخواهیم و اراده لازم را به خرج دهیم. وی در پایان افزود: صاحبان کالا و خدمات در استان صنعتی البرز می توانند یکی از راه های برون رفت فوتبال از شرایط فعلی باشند به شرط آنکه مسئولان البرزی این حوزه را جدی بگیرند و برای ترغیب بخش خصوصی به سرمایه گذاری در ورزش پیش قدم شوند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود