14 شهریور 1394
شماره خبر: 148423

تکواندوکاران البرزی از آسایشگاه کهریزک کرج بازدید کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکواندوکاران البرزی از آسایشگاه کهریزک کرج بازدید کردند


رئیس هیئت تکواندو استان البرز از حضور جامعه تکواندو این استان در آسایشگاه سالمندان کهریزک همزمان با روز جهانی تکواندو خبرداد.
محمد نوذری اظهار کرد: این برنامه عصر روز گذشته چهارشنبه به انجام رسید و جمعی از اعضای هیئت ،قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان این رشته ورزشی در محل آسایشگاه خیریه کهریزک حاضر شدند. وی افزود: دراین بازدید که به منظور ایجاد انگیزه و نشاط در میان سالمندان و کودکان معلول انجام گرفت تکواندو کاران با اجرای حرکات نمایشی و اهداء هدایا، گل و شیرینی شادی را برای مددجویان این مجموعه به ارمغان آوردند. نوذری ادامه داد: هیئت تکواندو استان البرز همواره تلاش کرده است بعد فرهنگی ورزش را مورد توجه جدی قرار دهد و اجرای این برنامه در همین راستا بوده است. رئیس هیئت تکواندو استان البرز با بیان اینکه تکواندو یکی از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی استان البرز است گفت: تلاش کرده ایم از این ظرفیت بالا برای تعمیم ابعاد اخلاقی ورزش بهره بگیریم.
وی با تبریک روزجهانی تکواندو به فعالان این ورزش در سراسر جهان گفت: تکواندو یکی از جذاب ترین رشته های ورزشی انفرادی در دنیاست و مسابقات آن هیجانی خاص دارد لذا به واسطه اهمیت آن یک روز در سال به نام این ورزش اسم گذاری شده است. نوذری تجمع بزرگ تکواندو کاران البرزی در کرج را دیگر برنامه مهم این هیئت ورزشی به مناسبت روزجهانی تکواندو عنوان کرد وگفت: بر این اساس فعالان این ورزش المپیکی عصر پنج شنبه مسیر خانه تکواندو تا تالار شهیدان نژاد فلاح را پیاده روی می کنند و طی آن پیام های این ورزش را به گوش شهروندان می رسانند. وی در پایان افزود: البرز یکی از قطب های اصلی تکواندو کشور است وهمواره سعی کرده است در برنامه های مختلف فرهنگی حضوری پررنگ و اثرگذار داشته باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود