18 شهریور 1394
شماره خبر: 148748

نمایشگاه پیوندهای آسمانی در البرز برپا می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نمایشگاه پیوندهای آسمانی در البرز برپا می‌شود


معاون جوانان ادار‌ه‌کل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه در هفته ازدواج ۳۰ برنامه متنوع در استان برگزار می‌شود از برپایی نمایشگاه پیوندهای آسمانی در استان خبر داد.
قدرت‌الله شمیرانی در جلسه نشست خبری مدیرکل ورزش البرز با خبرنگاران که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در هفته ازدواج 30 برنامه متنوع در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: موج آفرینی برای همکاری منسجم ملی در امر ازدواج جوانان، فرهنگ‌سازی در بخش الگوی ازدواج اسلامی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان از اهداف اختصاصی برنامه‌های این هفته است. وی با تاکید بر اینکه مکاتبه با بانک‌ها در راستای ارسال گزارش عملکرد نحوه پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان صورت گرفته است، افزود: برگزاری کارگاه‌های ویژه زوج‌های جوان در بخش مهارت اقتصادی، زندگی و مدیریت خانواده از جمله برنامه‌های این هفته است. معاون جوانان اداره‌کل ورزش البرز با بیان اینکه نمایشگاه پیوندهای آسمانی از مورخ 26 لغایت 31 شهریور ماه در محل مجتمع نمایشگاهی گلستان گلشهر کرج برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: معرفی فرهنگ‌های بومی و محلی، برگزاری جشنواره آداب و رسوم و سنت‌های محلی، انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق کارآفرینی و ایجاد کمپین رسانه‌ای ازدواج از جمله برنامه‌های هفته ازدواج در البرز به شمار می‌آید. وی با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای اجرای طرح تدبیر زندگی با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان انجام شده است، یادآور شد: در این هفته شاهد برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی در مناطق محروم و آسیب‌پذیر با همکاری سازمان‌های مردم نهاد فعال در استان هستیم.
شمیرانی با بیان اینکه جوانان، ازدواج و توانمندسازی مهارت‌های اقتصادی عنوان نخستین روز هفته ازدواج است، گفت: توانمندسازی مهارت‌های زندگی، مدیریت خانواده، مهارت‌های معنوی، فرزندپروری و توانمندسازی سمن‌های ازدواج از جمله مواردی است که در عناوین روز شمار این هفته مورد توجه واقع شده است.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود