21 شهریور 1394
شماره خبر: 148940

البرز پیش‌قدم در برگزاری جشنواره های فصلیِ ورزشی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز پیش‌قدم در برگزاری جشنواره های فصلیِ ورزشی است


رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: استان البرز همواره در برگزاری جشنواره های فصلی ورزشی پیشقدم بوده و مسئولان ورزشی استان مبادرت به معرفی این ورزش ها به مردم می کنند.
مهدی محبی اظهار کرد: فدراسیون ورزش های همگانی متولی رشته های متنوع ورزشی است که بخش زیادی از آنها برای عموم مردم ناشناخته اند و نیاز است با اتخاذ روش هایی آنها را به اقشار مختلف مردم معرفی کرد. وی افزود: در این راستا برای هیئت های استانی نیز شرح وظایفی تعریف شده است و البرز با توجه به بافت متراکم شهرنشین خود در این برنامه ها نقش محوری دارد.
وی با بیان اینکه در سال جاری برگزاری سمینارهای مختلف برای نیل به این هدف در البرز برنامه ریزی شده است گفت: تا کنون دو سمینار عمومی با عنوان های تاثیر یوگا در زندگی و سمینار علمی کار با دستگاه در کرج برگزار شده است و نزدیک به یک هزار نفر از علاقمندان در آن شرکت کرده اند. وی ادامه داد: برای ادامه سال نیز برگزاری چند سمینار دیگر با محوریت رشته های مختلف نوظهور و پرمخاطب در دستور کار قرار گرفته و امید می رود آنها نیز با استقبال عمومی مواجه شود.
ورزش عامل انتقال ارزش های اخلاقی و اجتماعی
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه ورزش در فضای کنونی جامعه می تواند منتقل کننده بسیاری از ارزش های و اخلاقی و اجتماعی باشد گفت: حوزه ورزش همگانی به گونه ای است که می توان با کمترین هزینه دستاوردهای وسیعی را رقم زد وبه دنبال آن ضریب سلامت جامعه را به سطح قابل قبولی رساند و مانع از صرف هزینه های سنگین در حوزه درمان و بیماری شد.
محبی افزود: بسیاری از رشته های ورزشی وارد شده به کشور که تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی قرار گرفته اند این پتانسیل را دارند تا با توجه به جذابیت های خاص خود در میان مردم گسترش یابند و طیف بیشتری را جذب خود کند. وی در پایان تصریح کرد: در این رابطه استان البرز همواره پیشقدم بوده است و با برگزاری جشنوارهای فصلی مبادرت به معرفی این ورزش ها به مردم کرده که در آخرین مورد جشنواره بزرگ ورزش های همگانی در بوستان چمران کرج برگزار شد.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود