23 شهریور 1394
شماره خبر: 149095

اداره‌کل ورزش البرز دستوری به رئیس هیئت بوکس مبنی بر استعفا نداده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اداره‌کل ورزش البرز دستوری به رئیس هیئت بوکس مبنی بر استعفا نداده است


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه معاون این اداره از لحاظ اداری به رئیس هیئت بوکس البرز دستور استعفا نداده است، گفت: برخی دوستان توصیه کردند که سلمانزاده از بوکس کناره‌گیری کند و این حرف رسمی اداره‌کل ورزش و جوانان نیست.
رضا گل‌محمدی اظهار داشت: دو هفته قبل مجمع عمومی هئیت بوکس البرز با حضور ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس در کرج برگزار شد. وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از اصحاب بوکس تقاضای رسیدگی به وضعیت بوکس را کرده بودند از ما خواستند که در مورد اختیار مجمع در مورد صلاحیت و عدم صلاحیت رئیس هیئت بوکس البرز در ادامه ماموریت توسط مدیرکل ورزش و جوانان بررسی‌های لازم انجام شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه قرار شد در این زمینه بررسی‌های لازم انجام شود، بیان کرد: قرار شد بعد از بررسی‌های لازم و مشخص شدن ادامه همکاری یا عدم همکاری یا استعفای احتمالی رئیس هئیت بوکس و غیره بعد از دو هفته نتیجه بررسی اعلام شود که هنوز هم به جمع‌بندی لازم در این زمینه نرسیده‌ایم و اگر تا آخر هفته به جمع‌بندی برسیم اعلام می‌کنیم. گل‌محمدی در مورد سخنان سلمانزاده مبنی بر درخواست وادی‌خیل معاون اداره ورزش البرز از وی برای استعفا از مسئولیت هئیت بوکس، گفت: سلمانزاده از زحمت‌کشان ورزش بوکس بوده و در حال حاضر بیماری قند دارد که این بیماری مشکلات جسمی جدی برای وی به وجود آورده است. وی با بیان اینکه وادی‌خیل از لحاظ اداری به سلمانزاده دستور نداده چون دستور اداری باید توسط من داده شود که من چنین کاری نمی‌کنم، اظهار داشت: از طرفی هم مسائل عصبی که برای وی به وجود آمده در تشدید این بیماری نقش دارد. گل محمدی با بیان توصیه‌های برخی از دوستان به سلمانزاده افزود: برخی دوستان توصیه کردند که سلمانزاده از بوکس کناره‌گیری کند و این حرف رسمی اداره‌کل ورزش و جوانان نیست. وی با اشاره به سخنان برخی از این افراد تاکید کرد: این دوستان معتقد بودند که با توجه به زحمات سلمانزاده طی این چند سال، زیبنده نیست که در مجمع عده‌ای جمع شوند و اعلام کنند که وی صلاحیت ادامه کار را ندارد. وی با اشاره به کارنامه درخشان رئیس هیئت بوکس البرز و زحمات وی در این مدت تصریح کرد: خود بنده هم معتقدم که سلمانزاده از پیشکسوتان و سرمایه‌های بوکس البرز بوده و مورد احترام ما و همه اصحاب ورزش است.
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که سلمانزاده از عدم موافقت مدیرکل ورزش با ادامه همکاری در هئیت بوکس سخنانی را به میان آورده است،گفت: آقای سلمانزاده از دوستان صمیمی من است و چنین حرفی را نمی‌زند؛ من این سخنان را از شما قبول نمی‌کنم مگر اینکه این سخنان را از زبان خودش بشنوم.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود