28 شهریور 1394
شماره خبر: 149377

نگهداری بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی البرز با چالش جدی روبه‌رو است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نگهداری بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی البرز با چالش جدی روبه‌رو است


مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج گفت: نبود اعتبارات کافی نگهداری، اداره بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی استان البرز را با چالش جدی روبه‌رو کرده است.
محسن جمالپور اظهار کرد: مجموعه انقلاب اسلامی کرج ۲۳ هکتار وسعت دارد و فضاهای روباز و سربسته متعددی در آن ایجاد شده است با این حال در موضوع نگهداری این مجموعه بزرگ دچار مشکل جدی و اساسی هستیم. وی افزود: مجموعه ای به این وسعت برای نگهداری و ارائه خدمات بهتر به کادر اجرایی مجرب و اعتبار مناسب نیاز دارد اما در این سالها ردیف اعتباری مشخصی برای این موضوع اختصاص نیافته است و این فضای اثر گذار استان البرز را دچار مشکل و نارسایی کرده است. جمالپور با بیان اینکه قرار بود امسال برای نگهداری این مجموعه ورزشی ردیف اعتباری مشخصی از سوی استانداری لحاظ شود گفت: نیمی از سال ۹۴ را پشت سر گذاشته ایم اما پیگیری های مدیریت ورزش استان البرز راه به جایی نبرده است و هنوز یک ریال برای حل بخشی از مشکلات این مجموعه اختصاص داده نشده است. وی به بازدید کارشناسان استانداری البرز از این مجموعه در ماه پیش اشاره کرد و گفت: بازدیدهای لازم از این مجموعه صورت گرفت و توضیحات کافی را در خصوص آخرین شرایط این فضای ورزشی مهم ورزش استان به آنها داده دادیم. مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج افزود: در این جلسات عنوان کردیم که این مجموعه برای حل مشکلات اصلی خود نیاز به چند صدمیلیون تومان اعتبار دارد اما هنوز پاسخ روشنی دریافت نکرده ایم و تاکنون اعتباری هم از سوی استانداری البرز برای رفع نواقص و مشکلات این مجموعه اختصاص داده نشده است.
شرایط خاص مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج
جمالپور با بیان اینکه مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج از حیت قرار گرفتن در مرکز کلانشهر کرج یکی از خاص ترین مجموعه های ورزشی کشور است گفت: این مجموعه از فضاهای ورزشی متعددی برخوردار است و با تکمیل سالن شش هزار نفری آن به یکی از کامل ترین مجموعه های کشور تبدیل می شود و می تواند نماد مرکز استان البرز باشد. وی ادامه داد: نیاز است تا در موضوع مهمی چون نگهداری این مجموعه مسئولان استانی وارد شوند چرا که رونق و آبادانی این مجموعه ورزشی کمک به ایجاد نشاط و شادابی و سالم سازی فضای شهری است. وی در پایان افزود: اداره این مجموعه با اعتبارات قطره چکانی و اندک ورزش راهگشا نیست و باید برای حل مشکلات این مجموعه ورزشی مهم استان البرز گام های موثرتری برداشته شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود