29 شهریور 1394
شماره خبر: 149425

مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان در البرز برگزار می‌شود


رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان آذر ماه سال جاری در البرز برگزار می‌شود، گفت: ۴۰۰ کشتی‌گیر نوجوان البرزی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.
مصیب دهبالایی با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی استانی رده سنی نونهالان و جوانان استان البرز برگزار شده است، اظهار داشت: مسابقات انتخابی نوجوانان و بزرگسالان این استان آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود. رئیس هیئت کشتی البرز با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی رده سنی نوجوانان استان البرز در آذر ماه سال جاری، افزود: ابتدا مسابقات شهرستانی این رده سنی برگزار می‌شود. وی با تاکید بر اینکه منتخبان مسابقات شهرستانی به رقابت‌های استانی راه‌ پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقه استانی برای حضور در مسابقات کشوری به اردوی آمادگی اعزام می‌شوند. دهبالایی با اشاره به اینکه بیشترین حضور ورزشکاران در مسابقات مربوط به رده سنی نوجوانان است، عنوان کرد: 400 کشتی‌گیر نوجوان البرزی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در مسابقات جهانی آمریکا که کشتی‌گیران فرنگی و آزاد کشور جمهوری اسلامی حضور داشتند شاهد درخشش کشتی‌گیران البرزی بودیم، تصریح کرد: دو نماینده از استان البرز در کشتی فرنگی و آزاد این دوره از مسابقات حاضر شدند.رئیس هیئت کشتی البرز با تاکید بر اینکه یوسف قادریان نماینده استان البرز در کشتی فرنگی مقام سوم و علیرضا کرمی در وزن 85 کیلوگرم کشتی آزاد رتبه سوم جهان را از آن خود ساختند، یادآور شد: برای نخستین بار شاهد حضور کشتی‌گیران البرزی در دو رشته به صورت همزمان در مسابقات جهانی بودیم.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود