31 شهریور 1394
شماره خبر: 149623

لوح فشرده چندرسانه ای «خانواده ایرانی» در البرز تولید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

لوح فشرده چندرسانه ای «خانواده ایرانی» در البرز تولید شد


معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز گفت: به مناسبت هفته ازدواج لوح فشرده چند رسانه ای خانواده ایرانی در استان البرز تولید و از امروز سه شنبه عرضه آن آغاز شد.
قدرت الله شمیرانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این لوح چند رسانه ای با همکاری سازمان های مردم نهاد حوزه خانواده و جوانان تولید و عرضه شده است. وی افزود: ارائه این لوح فشرده چند رسانه ای ادای دِینی است به سنت های ماندگار ایرانی اسلامی و اینکه حفظ آنها از وظایف هر ایرانی محسوب می شود. شمیرانی به موضوعات و مباحث مطرح شده در این لوح فشرده اشاره کرد و گفت: این لوح در ۵ بخش تدوین شده است و تلاش شده است با نگاهی دقیق به ابعاد مختلف زندگی و جایگاه اعضای خانواده وظایف و جایگاه آنها را ترسیم کند. شمیرانی افزود: در بخش گردشگری ایرانی اصول گردشگری حرفه ای و پیشنهادهایی برای ایرانگردی، آموزش عکاسی و فیلمبرداری ارائه شده است. وی ادامه داد: در بخش پدر خانواده آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی برای پدر خانواده با ارائه جذاب در حوزه هایی نظیر خودشناسی، روش های زندگی، آموزش های مجازی و اصول کسب روزی حلال آورده شده است. معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز مادر خانواده را دیگر بخش این لوح عنوان کرد و گفت: آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی برای مادر خانواده با ارائه جذاب در حوزه هایی نظیر روش های زندگی، آموزش آشپزی و مدیریت مالی خانه لحاظ شده است.
این مسئول محتوای بخش فرزند خانواده را مورد اشاره قرارداد و گفت: آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی برای فرزندان در حوزه هایی نظیر دانستنی ها، روش های زندگی، بازی و سرگرمی در این بخش گنجانده شده است. وی ادامه داد: سبک زندگی فاطمی نیز بخش پایانی محصول فرهنگی است که مروری بر سبک زندگی و سیره خانواده پاک حضرت زهرا(س) دارد و تلاش دارد آنها را به نسل جوان منتقل کند. شمیرانی در پایان گفت: امیدوارم این محصول چند رسانه ای بتواند آگاهی بخشی لازم را به جوانان برای تحکیم زندگی و حرکت در مسیر یک زندگی ایرانی اسلامی داشته باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود