4 مهر 1394
شماره خبر: 149715

برنامه های ویژه برای استعدادیابی در ورزش اجرا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 برنامه های ویژه برای استعدادیابی در ورزش اجرا می شود


معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون ها برنامه های ویژه ای برای موضوع استعدادیابی در ورزش دارد.
نصرالله سجادی بگان در رده سنی پایه است که این موضوع در آینده ای بسیار نزدیک به تیم های ملی ایران کمک شایانی خواهد کرد. وی گفت: وزارت ورزش و جوانان به شدت از این موضوعات حمایت می کند چرا که معتقد است استعدایابی امروز به داشتن تیم های ملی مقتدر در سال های آینده منجر می شود. سجادی اظهار کرد: این موضوع نه تنها در فوتبال که در بسیاری از رشته ها آغاز شده است که به اعتقاد من یکی از کارهای ماندگار فدراسوین های ورزشی خواهد بود ، امیدوارم با حمیات مسئولان این روند ادامه یابد. معاون وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان از تمامی فدراسیون هایی که در زمینه استعدادیابی پیش قدم باشند و برنامه های ویژه ای داشته باشندحمایت های لازم را به عمل خواهد آورد. سجادی یادآور شد: روزهای نوزدهم و بیستم مهر ماه سال جاری نیز نمایشگاهی با حضور 25 فدراسیون که نزدیک به یک سال است کار استعدادیابی را شروع کرده اند برپا خواهد شد ، در این نمایشگاه از تمامی فدراسیون هایی که در زمینه استعدادیابی فعالیت گسترده ای داشته اند تقدیر نیز می شود.
استعفا دوای درد مشکلات نیست
سجادی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره استعفای دسته جمعی اعضای فدراسیون اسکی، گفت: این کار صحیح نیست و به اعتقاد من استعفا دادن هیچ مشکلی را برطرف نخواهد کرد. معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این مساله کار درستی نیست چرا در جایی که می شود با برگزاری نشست ها و جلسات مشکلات را بررسی و راه کارهای برون رفت از آن را ریشه یابی کرد استعفا دردی را دوا نخواهد کرد. وی در رابطه با مشکلات فدراسیون دو ومیدانی نیز افزود: کیهانی که به تازگی در مجمع انتخاباتی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد مشکلی برای حضور در فدراسیون د و و مید ا نی ندارد و قرار است به زودی بعد از تعیین اعضای هیات رییسه برنامه های خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کند. سجادی در رابطه با نتایج ضعیف والیبال در مسابقات جهانی نیز، خاطر نشان کرد: بعد از بازگشت تیم ملی والیبال جلسه ای را با مربیان و اعضای این تیم در رابطه با نتایج ضعیف آنها در رقابتهای جهانی ژاپن خواهیم داشت ، من به این تیم امید زیادی دارم و به طور حتم در رقابتهای پیش رو جواز حضور د رالمپیک 2016 برزیل را کسب خواهد کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود