4 مهر 1394
شماره خبر: 149739

هیئت هندبال البرز سالن مناسب برای تمرین ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هیئت هندبال البرز سالن مناسب برای تمرین ندارد


رئیس هیئت هندبال استان البرز با بیان اینکه هیئت هندبال البرز سالن مناسب برای تمرین ندارد، گفت: نداشتن سالن تمرین و مسابقات سبب شده این رشته ورزشی در استان از جمله در بخش بزرگسالان کم‌رنگ باشد.
حسین داریا با اشاره به اینکه تیم هندبال استان البرز در مسابقات جام ریاست جمهوری و جام نونهالان فدراسیون شرکت کرد، اظهار داشت: درصدد هستیم طبق تقویم اعلامی و برنامه‌ریزی صورت گرفته نیمه دوم سال جاری را به بهترین شکل ممکن کار کنیم. وی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی سطوح و رده‌های سنی بازیکنان زیادی در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند که از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، افزود: به سبب مشکلات عدیده‌ای که به واسطه نبود سالن هندبال مناسب و استاندارد در البرز وجود دارد، متاسفانه تیم هندبال این استان در رده‌ سنی بزرگسالان تعطیل شده است.
رئیس هیئت هندبال استان البرز با اشاره به اینکه ورزشکاران و بازیکنان رده سنی نونهالان و نوجوانان این رشته در استان البرز از امکانات آموزش و پرورش استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: نداشتن سالن تمرین و مسابقات سبب شده این رشته ورزشی در استان از جمله در بخش بزرگسالان کم‌رنگ باشد.ی با تاکید بر اینکه بسیاری از سالن‌های ورزشی استان را به هیئت‌های ورزشی اجاره می‌دهند، اما هیئت هندبال البرز توان مالی مناسبی برای پرداخت این اجاره بهاء ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر تنها می‌توان از امکانات آموزش و پروش در این رشته استفاده کرد. داریا با اشاره به اینکه مادامی که سالن مناسبی برای تمرین ورزشکاران این رشته در البرز وجود نداشته باشد نباید انتظار ارائه عملکرد مناسبی از آن‌ها را داشت، یادآور شد: جایگاه هندبال استان البرز در کشور در صورت تامین نیازهای زیرساختی بهبود پیدا می‌کند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود