4 مهر 1394
شماره خبر: 149754

مسابقات متفرقه پرورش اندام مورد تائید ما نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات متفرقه پرورش اندام مورد تائید ما نیست


رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: برگزاری مسابقات متفرقه پرورش اندام مورد تایید ما نیست و هدف اصلی برگزار کنندگان آن سودجویی است.
حمید حیدرخانی اظهار کرد: متاسفانه در ورزش پرورش اندام و بدنسازی با جریانی روبرو هستیم که در سال های اخیر نمود زیادی پیدا کرده است و آن برگزاری مسابقاتی است که بدون هماهنگی با مراجع ذیصلاح برگزار می شود و مردم بایستی در مواجهه با این مسابقات هوشیار باشند. وی افزود: عده ای با هدف سودجویی و با عنوان مسابقات کشوری و انتخابی آسیایی اقدام به برگزاری مسابقات پرورش اندام می کنند و متاسفانه در برگزاری این مسابقات فقط به فکر کسب درآمد هستند. وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه مسابقه باید با مجوز هیئت پرورش اندام استان و یا شهرستان مربوطه باشد گفت: در هر رویداد ورزشی اگر مجوز لازم از سوی هیئت های ورزشی صادر نشود تخلف رخ داده و هرگونه عواقب برگزاری این مسابقات متوجه خود ورزشکار و برگزار کنندگان است.
رئیس هیئت بدنسازی وپرورش اندام استان البرز ادامه داد: ورزشکاران فعال در این ورزش می بایست قبل از هرگونه حضور در مسابقات مختلف از اصالت آن رقابت آگاهی پیدا کنند ودر این رابطه می توانند با مراجعه به ادارات ورزش و هیئت های ورزشی در شهرستان ها کسب اطلاع کنند.
تدوین بانک اطلاعاتی پرورش اندام البرز
حیدرخانی با اشاره به اینکه هیئت های ورزشی استان و شهرستان ها دارای تقویم ورزشی مشخص هستند گفت: براساس یک روال مشخص هرساله مسابقات انتخابی در شهرستان ها و استان برگزار می شود و فعالان این ورزش به خوبی از نحوه و زمان آن آگاهی دارند بنابراین اگر رقابتی خارج از روال برگزار می شود دچار ابهام است و باید در مورد اصالت آن تحقیق کرد. وی از تدوین بانک اطلاعاتی باشگاه های بدنسازی استان البرز خبرداد و گفت: در این راستا تیمی از هیئت استان در حال جمع آوری اطلاعات باشگاه های فعال است با این حال با توجه به گستردگی کار تاکنون بخشی از این اطلاعات جمع آوری شده است و تا پایان سال با افزایش نیروهای این بخش سعی می کنیم کار را به جمع بندی نهایی برسانیم. حیدرخانی در پایان گفت: با تکمیل این بانک اطلاعاتی نظارت بر باشگاه های مختلف استان با کیفیت بهتری انجام می شود و عملکرد مربیان و مدیران باشگاه ها در بخش های مختلف به شکل شفاف تری رصد می شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود