24 آبان 1391
شماره خبر: 15006

برگزاری جلسه مشترک هیات کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 برگزاری جلسه مشترک هیات کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

سپیدار آنلاین: جلسه مشترک هیات کشتی با مهندس علیرضا جوانمردی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان البرز در سالن کنفرانس ورزش و جوانان شهرستان کرج برگزار گردید.
در این جلسه علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مصیب ده بالایی رئیس هیات کشتی استان، داود عزیزی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل، روزبه زورقی رئیس فنی و مهندسی اداره کل ، حمید رضا رضایی مسئول روابط عمومی اداره کل ، مسعود مرشدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج ، جواد نورمحمدی نایب رئیس هیات، فریدون عابدین نژاد رئیس کمیته داوران ، اکبر طهماسبی داور بین المللی کشتی البرز، علی رحمتی رئیس کمیته مربیان ، محمود میرزاخانی رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ، حمید یاری مسئول امور اداری و جمعی از مربیان ، پیشکسوتان حضور داشتند که نمایندگان هیات کشتی به ایراد مطالبی از مشکلات کشتی در سطح استان البرز پرداختند.
در این جلسه ابتدامصیب ده بالایی رئیس هیات کشتی ضمن ابراز خشنودی از حضور علیرضا جوانمردی در راس ورزش و جوانان البرز ، به اقدامات اخیر هیات کشتی در سطح مسابقات استانی و کشوری اشاره کرد و گفت : با وجود مشکلات مالی و درآمد های ناچیز وهمچنین علاقمندان کثیر این رشته ورزشی تاکنون توانستیم کارنامه قابل قبولی را ارائه دهیم. مهندس جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته اعضای هیات کشتی اظهار داشت : در جهت ارتقاء سطح ورزش کشتی البرز تلاش خواهیم کرد و انشاا... که با هماهنگی استانداری و تامین هزینه پروژه خانه کشتی که سالیان طولانی است در دست اقدام می باشد بتوانیم آن را به پایان برسانیم تا هیات ورزشی چون کشتی که از مدال آورترین ورزش در مسابقات کشوری، المپیک وسطح جهانی است ، هم صاحب خانه شود. شایان ذکر است قبل از این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و هیات همراهش از پروژه خانه کشتی و همچنین محل تمرینات کشتی گیران البرز در سالن طبقاتی شهید مطهری کرج بازدید کرده بودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود