12 مهر 1394
شماره خبر: 150296

کریمی: مدال المپیک می خواهم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کریمی: مدال المپیک می خواهم


نفر سوم رقابت های کشتی آزاد لاس وگاس آمریکا، گفت: از امروز برای المپیک برنامه ریزی می کنم و تلاش می کنم به خوشرنگ ترین مدال این رقابت ها دست یابم.
علیرضا کریمی افزود: بعد از کسب دو مدال طلا در رقابت های جوانان جهان ، یک مدال طلا در بزرگسالان آسیا و یک مدال برنز در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان این بار طلای المپیک را می خواهم.
وی گفت: می دانم مسیر بسیار سختی در پیش دارم اما از همه توانم برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری ایران اسلامی در آوردگاه های جهانی و المپیک استفاده می کنم. کریمی با بیان آن که یکی از دلایل حضورش در کشتی علیرضا حیدری بود ، بیان کرد: یکی از دلایلی که وارد دنیای کشتی شدم دیدن کشتی های حیدری بود، زمانی که به همراه پدر و عموها به سمت کشتی آمدم علیرضا حیدری در اوج بود ، او نیز به باشگاه شفق می آمد و تمرین می کرد. نفر سوم کشتی جهان ادامه داد: زیرگیری های علیرضا حیدری را خیلی دوست داشتم و تمرین می کردم مثل او و علیرضا دبیر این تکنیک را انجام دهم ، در حال حاضر هم فکر می کنم زیر گیر خوبی باشم. وی با اشاره به آن که قبل از کشتی ژیمناستیک کار می کرده ، یادآور شد: کشتی را از 9 سالگی زیر نظر محمد کرمانی در باشگاه شفق شروع کردم ، مدتی هم ژیمناستیک کار کردم اما چون پدرم کشتی گیر بود به سمت کشتی آمدم. کریمی با بیان آن که من تک پسر خانواده ام و فقط یک خواهر دارم ، گفت: وقتی به سمت کشتی آمدم به لحاظ مالی شرایط متوسطی داشتیم ، پدرم کارگربود و با سختی زیادی مخارج زندگی را تامین می کرد. کریمی با اشاره به اولین باری که روی سکوی قهرمانی پای گذاشته است ، افزود: اولین باری که روی سکو رفتم 10 ساله بودم ، در رقابت های درون باشگاهی در وزن خودم اول شدم و حس قهرمانی را آن موقع لمس کردم. حالا می خواهم حس قرار گرفتن روی سکوی المپیک را تجربه کنم و امیدوارم در این راه موفق باشم.
وی درخصوص رقابت های جهانی لاس وگاس نیز گفت: مسابقات جهانی سبب شد نقاط ضعف و قوت ام را بشناسم که قبل از رقابتهای بزرگ المپیک اتفاق خوبی بود. تمام هدف من رسیدن به المپیک و کسب خوشرنگ ترین مدال است که برای رسیدن به آن از همه توانم استفاده خواهم کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود