20 مهر 1394
شماره خبر: 150814

پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی کرج زیرسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی کرج زیرسازی شد


رییس هیئت دوومیدانی استان البرز از اجرای زیرسازی و آسفالت پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی این شهرستان از سوی شهرداری کرج خبر داد.
پیست دومیدانی ورزشگاه دکتر علی شریعتی کرج اوایل دهه هشتاد و به شکل خاکی ایجاد شد. این پیست در طی دو دهه اخیر مرکز اصلی آموزش و استعدادیابی این ورزش پایه در کلانشهر کرج و سپس استان البرز بوده است. این پیست در سال ۱۳۹۱ و به بهانه تبدیل آن به پیست تارتان همراه با زمین چمن مجموعه تخریب شد اما کار در ادامه به دلیل عدم تزریق اعتبار مورد نیاز بلاتکلیف رها شد.
پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و هیئت دوومیدانی استان البرز در سال گذشته در نهایت منتهی به توافقی شد که بر اساس آن شهرداری کرج کار زیرسازی و آسفالت پیست را انجام دهد و وزارت ورزش و جوانان اعتبار لازم برای اجرای روکش آن را متقبل شود. در این خصوص خبرگزاری مهر اخبار و گزارش های مختلفی از جمله شهرداری کرج برای تکمیل پیست ورزشگاه شریعتی تعلل می‌کند و شهرداری کرج به قول خود برای تکمیل پیست دو و میدانی شریعتی عمل کند را پیگیری و منتشر کرد تا وضعیت این ظرفیت ورزشی از بلاتکلیفی بیرون آید. در این خصوص محمد مرادی اظهار کرد: خوشبختانه پس از ماه ها پیگیری و رایزنی های مختلف سرانجام کار آسفالت و اجرای فاز نخست پیست دوومیدانی کرج از سوی معاونت عمرانی شهرداری کرج انجام شد. وی افزود: بر اساس توافقی که سال گذشته صورت گرفت مقرر شد شهرداری کرج عملیات مربوط به آسفالت و زیرسازی این پیست دوومیدانی را انجام دهد تا کار تکمیل آن و اجرای روکش تارتان توسط شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی صورت بگیرد.
مرادی با قدردانی از همکاری مدیریت شهری کرج در عمل کردن به وعده خود گفت: تاخیری در انجام این کار صورت گرفت و نگرانی هایی از بابت آغاز فصل بارندگی داشتیم اما خوشبختانه همکاران در شهرداری کرج علیرغم همه محدودیت های موجود به یاری مان آمدند. رییس هیئت دوومیدانی استان البرز پیگیری های خبرنگار مهر در خصوص تکمیل و به سرانجام رسیدن این پیست را ستود و گفت: خبرگزاری مهر جز معدود رسانه هایی بود که به شکل مکرر جویای آخرین وضعیت این طرح ورزشی بود و با انعکاس آخرین شرایط آن کمک کرد تا در نهایت این امکان سخت افزاری مهم برای ورزش پایه دوومیدانی مهیا شود.
وی در پایان افزود: با اجرای فاز نخست و انجام زیرسازی لازم کار به مسئولان شرکت تجهیز و توسعه سپرده خواهد شد امیدواریم با قولی که مسئولان وزارت ورزش داده اند به زودی کار روکش تارتان آن به انجام برسد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود