26 مهر 1394
شماره خبر: 151209

شروع متفاوت اُکسین و غدیر

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شروع متفاوت اُکسین و غدیر


لیگ فوتبال دسته ۲ کشور در حالی هفته دوم خود را پشت سرگذاشته که دو نماینده البرز در این رقابت ها به شکلی متفاوت این بازی ها را آغاز کرده اند و در دسته سوم نماینده البرز به جوانانش دل بسته است.
فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشوراز نیمه دوم مهر ماه آغاز شده است و استان البرز پس از رفتن سایپا تنها ۳ تیم در دسته دوم و زیر گروه کشور دارد. در دسته دوم تیم های اُکسین البرز و غدیر هشتگرد حضور دارند و در زیرگروه باشگاه های کشور(دسته سوم) فجر میثاق کرج نماینده این استان در این رقابت هاست. در ادامه آخرین وضعیت تیم های استان البرز در این رقابت ها را مورد بررسی قرار داده ایم.
شروع خوب شاگردان فیروز کریمی
اُکسین کرج که با هدایت و نظارت فیروز کریمی و در شرایط خوب مالی بسته شده است در دو هفته ابتدایی این رقابت ها موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند شده است و نشان داده است یکی از مدعیان صعود از گروه اول است. این تیم در هفته اول در کرج برق شیراز نوین را برد و در هفته دوم در اهواز کارون این شهر را شکست داد تا با ۶ امتیاز در جمع بالانشین های گروه اول جای بگیرد. دیگر تیم البرزی حاضر در گروه اول اما خیلی خوب بازی ها را آغاز نکرده است و ماحصل تلاش دو هفته ای اش در این رقابت ها یک امتیاز بوده است. یاران غدیر هشتگرد در بازی نخست یک امتیاز ارزشمند مقابل شهرداری کاشان در این شهر به دست آورد اما در دومین بازی در خانه شکست سنگینی را مقابل شهرداری بندرعباس متحمل شد تا در جمع تیم های انتهای جدول جای بگیرد.
فجر میثاق در انتظار شروع لیگ ۳
فجر میثاق کرج دیگر تیم البرزی حاضر در این فصل فوتبال کشور در رده بزرگسالان محسوب می شود. این تیم که با هزینه شخصی اداره می شود چندماهی است به شکل منظم تمرینات خود را پیگیری می کند و از دوشنبه هفته آینده بازی های خود را در لیگ ۳ کشورشروع خواهد کرد. این تیم در گام نخست به دیدار مقاومت نوین ساری در خانه حریف می رود. در ارتباط با کم و کیف حضور تیم های البرز در لیگ های کشور و ارزیابی عملکرد و توان آنها به سراغ یکی از کارشناسان فوتبال البرز رفتیم.
امیدوارم اشتباه گذشته را تکرار نکنیم
عباس مشایخی در این ارتباط گفت: به نظرم امسال شرایطی به وجود آمده تا فوتبال البرز جایگاه از دست رفته اش در لیگ های کشور را ترمیم کند. وی افزود: دو تیم در لیگ دو و یک تیم در لیگ سه داریم و باید حمایت ها از این تیم ها که با توان بومی بسته شده اند به گونه ای باشد تا شاهد صعود آنها به دسته بالاتر باشیم. وی با ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: در سال های اخیر متاسفانه بنیه ضعیف مالی تیم ها در کنار عدم مدیریت صحیح موجب تنزل جایگاه البرز در فوتبال کشور شده است و امیدوارم این شرایط در سال جاری و با نتایج خوب تیم های البرز ترمیم شود. وی در پایان افزود: فوتبال البرز این پتانسیل را دارد تا نقش آفرینی بهتری در کشورداشته باشد به شرط آنکه اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم و در یک فضای توام با همدلی زمینه موفقیت تیم های البرزی را در کشور مهیا کنیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود