11 آبان 1394
شماره خبر: 152034

کشتی گیران نظرآبادی قهرمان مسابقات کشتی البرز شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کشتی گیران نظرآبادی قهرمان مسابقات کشتی البرز شدند


سرپرست اداره ورزش و جوانان نظرآباد از قهرمانی کشتی گیران این شهرستان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی البرز در باشگاه تختی، خبر داد.
جواد روستا کاری افزود: این مسابقات در دو روز گذشته در رده سنی بزرگسالان با شرکت کشتی گیران البرزی در کرج برگزار شد که کشتی گیران نظرآبادی با کسب مدال های رنگارنگ قهرمانی این دوره از مسابقات استانی را به خود اختصاص دادند. وی اظهار کرد: در این مسابقات کشتی گیران نظرآبادی در کشتی فرنگی و آزاد 2 مدال طلا،5 نقره و 2 برنز به دست آوردند. سرپرست اداره ورزش و جوانان نظرآباد افزود: در مسابقات کشتی فرنگی حامد بابکان در وزن 59 کیلوگرم اول شد و میثم کشتکار در وزن 76 کیلوگرم، منصور رستمی در وزن 74 کیلوگرم،سجاد زارعی در وزن 84 کیلوگرم و محمد فرمانی در وزن 96 کیلوگرم مقام دوم را کسب کردند. وی گفت : در بخش کشتی آزاد نیز محمد فرمانی در وزن 61 کیلوگرم و محسن ورزدار در وزن 71 کیلوگرم مقام دوم این دوره از مسابقات استانی را اذان خود کردند. روستاکاری از کشتی به عنوان یکی از رشته های اصلی و مدال آور این شهرستان یاد کرد و افزود: هیئت کشتی این شهرستان برای حضور فعال ورزشکاران این رشته مهم ورزشی در مسابقات کشوری و بین المللی نیاز به توجه بیشتر دارد. شهرستان نظرآباد که در 45 کیلومتری غرب کرج واقع شده 6 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده دارد.

منبع ایرنا
ميهمان
پاسخ 12/08/1394 - 08:09 ورزشكار پيش كسوت نظرآبادي
باسلام براي پيشرفت ورزش شهرستان نظرآياد نياز به رئيس تربيت بدني شايسته و با تجربه و پخته مي باشد لذا از مسئولين تربيت بدني استان و مسئولين شهرستان نظرآباد خواهش مي كنيم به فكر ورزش شهرستان باشند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود