28 آبان 1391
شماره خبر: 15233

نقاط ضعف و قوت صبا را می‌شناسیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نقاط ضعف و قوت صبا را می‌شناسیم

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت حریف تیمش را به خوبی می‌شناسد، گفت: ما برای کسب 3 امتیاز ارزشمند برابر صبا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
مجتبی تقوی اظهار داشت: اگر چه جایگاه فعلی سایپا در جدول رده‌بندی ما را راضی نمی‌کند، اما در مجموع نتایج خوبی در این فصل کسب کرده‌ایم که نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری را برای سایپا رقم زده است. وی افزود: سایپا به دلیل عملکرد مناسبی که در همه بخش‌ها از مدیریت گرفته تا نظم در کار تیمی دارد، جزو حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های کشور است و از سوی دیگر استعدادهای بسیار خوبی در استان البرز وجود دارد که مجموع این شرایط امیدواری به آینده را افزایش می‌دهد. تقوی تاکید کرد: بنابراین مجموعه باشگاه سایپا و تیم فوتبال این باشگاه تلاش بسیاری دارند تا بتوانیم به نتایج و جایگاهی که در شان فوتبال البرز است، دست یابیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار آتی تیمش برابر صبا گفت: ما از صبا شناخت خوبی داریم و نقاط ضعف و قوت حریف خود را به خوبی می‌شناسیم.
برای کسب 3 امتیاز دیدار صبا برنامه‌ داریم
سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: بنابراین با توجه به شناختی که از حریف داریم، برنامه‌ریزی کرده و در این رقابت با برنامه‌ تاکتیکی ویژه‌ای به میدان می‌رویم. تقوی تاکید کرد: کسب 3 امتیاز دیدار سایپا و صبا برای هر دو تیم ارزش و حساسیت بسیار زیادی دارد، چرا که اختلاف 2 تیم تنها یک امتیاز است و تیم پیروز چند رتبه در جدول صعود خواهد کرد. وی در پایان گفت: امیدوارم در زمان برگزاری دیدار سایپا و صبا تماشاگران البرزی در ورزشگاه حضور داشته و بازیکنان ما را برای رسیدن به 3 امتیاز از نظر روحی تقویت کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود