19 آبان 1394
شماره خبر: 152583

نشست مشترک باشگاه راه آهن و مدیرکل ورزش البرز برگزارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نشست مشترک باشگاه راه آهن و مدیرکل ورزش البرز برگزارشد


نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه راه آهن با محوریت انتقال فعالیت ها به البرز برگزارشد.
این نشست در محل اداره کل ورزش وجوانان استان البرز برگزار شد و طرفین در خصوص روند اجرایی انتقال فعالیت های ورزشی باشگاه راه آهن و کیفیت همکاری دو جانبه گفتگو کردند. باشگاه راه آهن هفته گذشته با ارسال نامه ای به استاندار البرز تمایل خود را برای حضور در البرز و فعالیت در این استان اعلام کرد و به دنبال آن این درخواست مورد موافقت شورای عالی ورزش استان البرز قرار گرفت و مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اجرایی شدن آن را دنبال کند. مدیرعامل باشگاه راه آهن در پایان این نشست با خودداری از گفتگو با خبرنگاران در جمله ای کوتاه گفت: موضوع انتقال باشگاه راه آهن به البرز نیاز به کار کارشناسی دقیق و برگزاری جلسات بیشتری است و نمی توانم در خصوص جزئیات این جلسه توضیح دهم. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز هم با بیان اینکه در دیدار با مدیرعامل و دو عضو هیئت مدیره باشگاه راه آهن مسائل مختلف را بررسی کردیم گفت: باشگاه راه آهن تمایل به حضور در البرز دارد و ما در جلسات مشترک تلاش می کنیم نوع همکاری و خدماتی که می توانیم ارائه کنیم را اعلام کنیم.
رضا گل محمدی با مثبت خواندن جلسه امروز افزود: ما درخواست هایی را برای این همکاری داریم و طرف مقابل هم خواهان در نظر گرفته شدن تسهیلاتی است که در نشست های مشترک برای تحقق و اجرای آنها گفتگو می کنیم. وی با بیان اینکه اجرایی شدن این همکاری نیاز به زمان دارد گفت: باید به دور از هیاهو به شکل شفاف توقعات و انتظارات مطرح شود تا در نهایت آنچه به صلاح البرز وباشگاه راه آهن است رقم بخورد. در این نشست محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و رغبتی به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه راه آهن حضور داشتند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود