29 آبان 1391
شماره خبر: 15297

والیبال استان البرز نیازمند توجه است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

والیبال استان البرز نیازمند توجه است

سپیدار آنلاین: رئیس هیئت والیبال البرز بر توجه بیشتر مسئولان ذی‌ربط به این رشته ورزشی در استان تأکید کرد و گفت: توسعه ورزش والیبال در البرز نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است.
عبدالعلی پیرمحمدی اظهار داشت: توسعه ورزش‌های مختلف در استان می‌طلبد تا مسئولان نگاه ویژه‌‌ای را به توسعه ورزش در البرز داشته باشند. وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این زمینه انجام داد، رفع مشکلات و کمبودهای هیئت‌های ورزشی فعال در این استان است. این مسئول افزود: ورزش والیبال در استان البرز دارای علاقمندان بسیاری است اما با توجه به ضعیف بودن زیرساخت‌های این ورزش نمی‌توانیم پاسخگوی کامل این متقاضیان باشیم. پیرمحمدی گفت: برنامه‌های توسعه‌ای به منظور توسعه این ورزش در استان البرز اندیشیده شده است که با کمی توجه بیشتر از سوی مسئولان این برنامه‌ها به اهداف خود نزدیک می‌شود. وی توسعه ورزش والیبال در شهرستان‌های استان البرز را یکی از برنامه‌های در دست اقدام این هیئت عنوان کرد و افزود: کشف استعدادها و شناخت والیبالیست‌های واقعی در استان البرز می‌طلبد تا این رشته در سطح شهرستان‌های استان نیز توسعه یابد. پیرمحمدی اضافه کرد: برگزاری مسابقات داخلی و ایجاد انگیزه بین علاقمندان به این رشته نیز یکی از راهکارهای توسعه ورزش والیبال در سطح استان است. رئیس هیئت والیبال استان البرز گفت: در فصل تابستان علاقمندان بسیار زیادی برای حضور در این رشته در سالن‌های مختلف ورزشی ثبت‌نام کرده بودند که این نشان دهنده علاقه بسیاری از دانش‌آموزان برای حضور در این رشته است.
راه‌اندازی مدرسه والیبال در سطح استان البرز
پیر محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود راه‌اندازی و وجود مدارس والیبال در سطح استان را مهم خواند و ادامه داد: با راه‌اندازی این مدارس می‌توانیم در توسعه و کشف استعدادهای ورزش والیبال در سطح استان البرز گام برداریم.
حضور سه ورزشکار البرزی در تیم ملی
وی گفت: هم‌اکنون سه والیبالیست البرزی به صورت ثابت عضو تیم ملی هستند که با ایجاد مدارس والیبال و کشف استعدادها می‌توانیم این روند را توسعه دهیم.پیرمحمدی وجود 15 مربی بین‌المللی، 14 مربی درجه یک و 19 مربی درجه 2 را از مشخصات هیئت والیبال استان البرز عنوان کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود