26 آبان 1394
شماره خبر: 153006

پایان نیمه اول؛ گوام 0 - ایران 2

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پایان نیمه اول؛ گوام 0 - ایران 2


ششمین باری تیم ملی فوتبال ایران امروز صبح در کشور گوام برگزار خواهد شد، کشوری که ملی پوشان برای رسیدن به آنجا سختی زیادی کشیدند.
تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر صدرنشین گروه چهارم این رقابت هاست، پس از پیروزی شش بر صفر در بازی رفت در حالی در این بازی روبروی گوامی ها قرار خواهد گرفت که سه امتیاز این بازی را برای خود حیاتی می داند. امروز رقیب تیم ملی کشورمان یعنی عمان نیز به میدان خواهد رفت و با توجه به نتایجی که به دست خواهد آمد، باید دید کدام یک از دو تیم ایران و عمان می توانند بر صدرنشینی خود اصرار ورزند. با گزارش زنده این بازی با ورزش سه همراه باشید.
مرحله مقدماتی جام جهانی، گروه چهارم قاره آسیا، ساعت ٩ ورزشگاه د د دو گوام
داوران: هو وای‌سینگ - لام نای‌کی‌سام و فوک پونگ‌شینگ از هنگ‌کنگ
کارت زرد:
دقیقه 36 – اشکان دژاگه از ایران
ایران:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، عزت الله پورقاز، رامین رضاییان، میلاد محمدی، آندرانیک تیموریان، کمال الدین کامیابی نیا، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد، مهدی ترابی(44 - مسعود شجاعی) و مهدی طارمی.
سرمربی: کارلوس کی‌روش
گوام:
گوام: داگلاس هریچ، الکساندر لی، شان نیکلاو، جاستین لی، ماسون گریمز، ریان گای، جوناهان رومرو، جیسون کانلایف، جان ماتکین، مارلون اواننتز، آندره مالکولم
سرمربی: گری وایت
شرح گل‌ها:
0 – 1 (ایران، مهدی طارمی، دقیقه 12) حرکت فوق العاده مهدی ترابی پشت محوطه جریمه گوامی ها با پاس تودر استثنایی وی ادامه یافت و مهدی طارمی نیز با عبور از بین مدافعان گوام خود را به توپ رساند و با بغل پایی دقیق توپ را وارد دروازه گوام کرد.
0 – 2 (ایران، کمال کامیابی نیا، دقیقه 30) پاس رو به بیرون کریم انصاری فرد از محوطه شش قدم گوامی ها با دفع مدافعان آنها روبرو شد اما این توپ روی خط محوطه جریمه به کمال کامیابی نیا رسید و او نیز با ضربه ای محکم در دومین بازی ملی خود، به اولین گل ملی اش دست پیدا کرد.
دقایق حساس:
دقیقه 8 – پاس در عرض اشکان دژاگه در محوطه شش قدم گوامی ها به طارمی رسید اما وی نتوانست از این فرصت استفاده کند. در این لحظه طارمی خود را پرت کرد اما نتوانست به خوبی به توپ ضربه بزند.
دقیقه 19 – ارسال میلاد محمدی را کریم انصاری فرد با ضربه سر به سمت دروازه گوامی ها زد اما او در گل کردن این توپ موفق نبود.
دقیقه 20 – پاس رو به بیرون بازیکنان پشت محوطه جریمه به کامیابی نیا رسید و شوت رو پا و محکم وی از پشت محوطه جریمه اما با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 25 – مهدی ترابی با جا گذاشتن چند بازیکن تیم گوام و به هم ریختن خط دفاعی آنها شوت خود را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 36 – کریم انصاری فرد از داخل محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه گوام کرد اما این توپ به تیر دروازه آنها برخورد و توپ برگشتی را نیز خود وی به بیرون زد.
حاشیه
*در حالی که استادیوم گوام تنها 4000نفر ظرفیت دارد سکوهای خالی به چشم می خورد تا مشخص شود مردم این کشور چندان علاقه ای به فوتبال ندارند.
*اشکان دژاگه اولین اخطار این بازی را بسیار ساده گرفت، وی نه به دلیل خطا که به خاطر زدن توپ قبل از سوت داور اخطار را گرفت.
*اولین تعویض تیم ملی اجباری بود و مهدی ترابی به دلیل مصدومیت قبل از پایان نیمه اول زمین بازی را ترک کرد.
*داور این بازی 3 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول محاسبه کرده بود که راس سه دقیقه در سوت پایان نیمه اول دمید.

منبع ورزش 3

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود