2 آذر 1394
شماره خبر: 153404

رکاب زنی دوچرخه سوار نظرآبادی تا کربلا

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رکاب زنی دوچرخه سوار نظرآبادی تا کربلا


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد از رکاب زنی یک دوچرخه سوار این شهرستان از البرز تا کربلای معلی با شعار لبیک یا سالار شهیدان خبر داد.
جواد روستا کاری افزود: این ورزشکار نظرآبادی که عباس آزاده رنجیر نام دارد، مسیر نظرآباد البرز تا کربلای معلی را با هدف شرکت در آئین سوگواری عاشقان امام حسین (ع) در اربعین در کربلا و تداعی پیام های عاشورایی و شهدای انقلاب در اذهان عمومی را رکاب می زند. وی اظهار کرد: این دوچرخه سوار روز دوشنبه با بدرقه ورزشکاران و عاشقان امام سوم شیعیان حرکت معنوی ارزشمند خود را از مقابل اداره ورزش و جو انان نظرآباد که حامل پیام ملت ایران که همان عشق درونی آنان به خاندان عصمت و طهارت است را آغاز کرد. روستا کاری ادامه داد: ورزشکار نظرآبادی با این اقدام معنوی بار دیگر به دشمنان اسلام یادآوری می کند که نام و یاد ائمه اطهار به ویژه امام حسین ( ع) در دل و جان ملت ایران حک شده است. روستاکاری گفت: این ورزشکار با داشتن سربند یا امام حسین (ع ) و پرچم جمهوری اسلامی ایران مسیر استانهای مختلف تا مرز بین ایران و عراق را رکاب می زند و سپس با قرائت زیارت عاشورا و به جا آوردن نماز از مرز عبور کرده و تا کربلای به راهش ادامه می دهد. وی مهمترین پیام این حرکت نمادین و معنوی ورزشکار نظرآبادی از البرز به دشمنان را پیام وحدت در بین امت اسلامی به ویژه در بین مردم انقلابی و ولایتمدارایران اسلامی که الگو گرفته از نهضت امام حسین (ع ) می باشد ذکر کرد.
شهرستان نظرآباد در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز واقع شده که 6 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده دارد.

منبع ایرنا
ميهمان
پاسخ 2/09/1394 - 11:21 نظرآبادي
شهرستان نظرآباد هنوز رئيس اداره تربيت بدني ندارد و جواد روستاكاري برادر عليرضا روستاكاري كه قبلا كارمند آنجابود سرپرست شده است؟؟؟؟!!

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود