3 آذر 1394
شماره خبر: 153470

بانوان تکواندو کار ساوجبلاغی نایب قهرمان لیگ مسابقات کشور شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بانوان تکواندو کار ساوجبلاغی نایب قهرمان لیگ مسابقات کشور شدند


رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ از نایب قهرمان شدن تیم تکواندو بانوان این شهرستان در مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان کشور که در خانه تکواندو تهران برگزار شد،خبر داد.
ااسفند یار عقبایی افزود: در این دوره از مسابقات 91 تکواندو کار در قالب 8 تیم از استانهای البرز ، اصفهان ، لرستان ، سیستان و بلوجستان ، چهارو محال و تهران شرکت کردند که تیم اعزامی ساوجبلاغ به نمایندگی از البرز به مقام نایب قهرمانی دست یافت. وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تیم ساوجبلاغ با 12 برد ، 2 باخت و کسب 36 امتیاز نایب قهرمانی لیگ مسابقات تکواندو نوجوانان را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: تیم ساوجبلاغ در دیدار نهایی با تیم های اصفهان و لرستان توانست به مقام نائب قهرمانی کشور برسد. عقبایی ادامه داد: خوشبختانه هیئت تکواندو بانوان ساوجبلاغ در رده سنی نونهال ، نوجوان ، جوان و بزرگسال تا کنون در مسابقات کشوری و بین المللی برای البرز افتخار آفرینی داشته و صدها مدال رنگارنگ را کسب کرده است. وی گفت: دانش فنی و علمی ، پشتکار و علاقه مهمترین رمز موفقیت بانوان تکواندو کار ساوجبلاغ در رده های سنی مختلف در رشته تکواندو است که امیدواریم با تلاش بیشتر بازهم در مسابقات برای کشور و البرز افتخار کسب کنند. شهرستان ساوجبلاغ البرز 12 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود