14 آذر 1394
شماره خبر: 154087

۶ دوچرخه سوار البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

۶ دوچرخه سوار البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند


دبیر هیئت دوچرخه سواری استان البرزگفت: ۶ دوچرخه سوار این استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ژاپن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
محمد رضا محمدی ها اظهار کرد: دور جدید اردوی تیم ملی دوچرخه سواری ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز دوشنبه در جزیره قشم آغاز می شود. وی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون دوچرخه سواری ۶ ورزشکار البرزی برای حضور در این اردوی آماده سازی در رده های سنی مختلف حاضر خواهند بود. محمدی ها به نفرات البرزی دعوت شده به اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: امیر زرگری، علی علی عسگری و محمد رجبلو در رده بزرگسالان، محمد گنج خانلو و مهدی رجبی در رده سنی امید و پوریا حسینی در رده جوانان ۶ البرزی دعوت شده به این اردو هستند. دبیر هیئت دوچرخه سواری استان البرز با بیان اینکه از حیث تعداد دعوت شده به اردوی تیم ملی البرز در جمع استان های اول کشور است گفت: این تعداد دعوت شده گواه جایگاه تاثیرگذار البرز در دوچرخه سواری کشور است. وی تصریح کرد:تیم های منتخب البرز سال ۹۴ را با کسب عناوین برتر کشور پشت سرگذاشته اند به نحوی که در تمام اعزام ها در بخش جاده، پیست و کوهستان در جمع ۳ استان نخست کشور قرار داشته ایم.
محمدی ها ادامه داد: دوچرخه سواری از رشته های مدال آور و موفق البرز در سال های اخیر بوده است وضرورت دارد توجه بیشتری به این ورزش و نیازهایش صورت گیرد. وی در پایان افزود: قهرمانان البرزی با سختی و انجام تمرینات طاقت فرسا برای رسیدن به مدال های بین المللی تلاش می کنند و این توقع را دارند تا از سوی مسئولان شهری و استانی مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود