26 آذر 1394
شماره خبر: 154736

تلاش ویژه برای بازبودن مسیرهای ارتباطی پیست بین المللی دیزین

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تلاش ویژه برای بازبودن مسیرهای ارتباطی پیست بین المللی دیزین


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت که تلاش های ویژه ای برای باز بودن مسیرهای ارتباطی پیست بین المللی دیزین صورت گرفته است.
رضا گل محمدی در نشست با مطبوعات استان البرز که در محل پیست بین المللی دیزین برگزار شد، درباره اهمیت باز ماندن محور شمشک و دیزین، گفت: استانداری البرز و مدیران استان تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا این محور همواره باز باشد. وی تصریح کرد: استان البرز تقبل کرده که پشتیبانی و نگهداری 10 کیلومتر از محور را بر عهده بگیرد. گل محمدی تصریح کرد: در صورتی که این راه همواره باز باشد، استقبال از پیست بین المللی دیزین بیشتر خواهد شد و قول می دهم که در این صورت درآمد این پیست به دو برابر افزایش یابد.
ابهام در سرنوشت انتقال باشگاه راه آهن به البرز
گل محمدی در ادامه این نشست مطبوعاتی درباره سرنوشت انتقال باشگاه راه آهن به استان البرز نیز با مبهم خواندن این موضوع، گفت: مدتی پیش مدیران باشگاه راه آهن نامه ای به استانداری البرز ارسال کرده و پیشنهاد انتقال باشگاه به استان را ارایه کردند. با بررسی هایی که صورت گرفت استانداری موافقت خود را با این موضوع اعلام کرد، اما به شرط اینکه همکاری آنها با استان البرز مانند باشگاه سایپا نباشد و تمام باشگاه به البرز منتقل شود. مدیرکل ورزش و جوانان البرز خاطرنشان کرد: آنها در نامه خود از مدیران استان خواسته بودند که زمین برای ساختن مجموعه معرفی کنند که استانداری این کار را نیز انجام داد. پس از آن سه نامه دیگر نیز از سوی باشگاه راه آهن ارسال شد. وی با تاکید بر اینکه هم اکنون هیچ ارتباطی با مدیران باشگاه راه آهن نداریم، گفت: تنها ارتباط در زمان مدیران سابق باشگاه بود و اکنون نمی دانیم که این باشگاه به استان البرز انتقال خواهد یافت یا خیر؟
برگزاری 10 مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: تا پایان سال جاری مجمع انتخاباتی 10 هیات ورزشی برگزار خواهد شد. گل محمدی در 9 ماه گذشته مجمع انتخاباتی 14 هیات ورزشی برگزار شده و تا پایان سال مجمع 10 هیات دیگر هم برگزار خواهد شد. وی با بیان آن که ظرف چند روز آینده مجمع انتخاباتی هیات کشتی ، فوتبال و تیر و کمان در پیش است ، افزود: به سبب اهمیت و حساسیت کشتی و فوتبال اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی نمودیم تا خانواده این رشته ها در فضایی صمیمی به تبادل نظر بپردازند. گل محمدی با بیان آن که به هیچ عنوان اداره کل ورزش و جوانان فردی را برای ریاست این دو هیات مدنظر ندارد ، تاکید کرد: امیدوارم افرادی متخصص با ویژگی هایی قابل قبول هدایت کشتی و فوتبال البرز را بر عهده بگیرند. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به آن که افرادی که برای ریاست این دو هیات انتخاب شوند مورد حمایت قرار خواهند گرفت ، افزود: اداره کل ورزش و جوانان به نظرات اعضای مجمع این دو هیات احترام خواهد گذاشت و از نفرات انتخاب شده حتی اگر مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان نیز نبوده باشند حمایت خواهد کرد.
طرح سنجش 25 هزار کارمند خانم در ادارات استان البرز
گل محمدی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به طرح سنجش کارمندان ادارات استان البرز ، گفت: به زودی طرح سنجش 25 هزار کارمند خانم ادارات استان البرز اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: این برنامه ریزی برای مشارکت و توجه بیشتر کارمندان به حوزه ورزش اجرایی می شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به آغاز برنامه غربالگری 14 هزار دانش آموز استان افزود: اداره کل ورزش و جوانان تلاش می کند ورزش را به سمت وسوی علمی شدن سوق دهد که برگزاری برنامه های استعدادیابی و غربالگری در همین جهت است. گل محمدی از ساماندهی ورزشکاران استان البرز خبر داد و یادآور شد: بیمه شدگان ورزشی البرز نسبت به سال گذشته 4 هزار نفر افزایش داشته است که این موضوع با توجه به افت بیمه شدگان ورزشی در کشور برای استان قابل قبول است.
اعتبارات عمرانی ورزش استان 20 میلیارد تومان شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به رشد بیش از 50 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش استان البرز گفت: امروز مرحله دوم تخصیص اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان با 4 ماه تاخیر ابلاغ شد و بر اساس آن بودجه 3 میلیارد و 200 میلیون تومانی در سال 92 به بیش از 20 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است. گل محمدی با بیان آن که این رشد باید ادامه داشته باشد ، افزود: با وجود چند برابر شدن اعتبارات هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه 5 پروژه در نقاط مختلف استان البرز آماده بهره برداری است ، گفت:تلاش می کنیم 4 پروژه ورزشی دیگر را نیز یز تا پایان سال به بهره برداری برسانیم. وی با بیان اینکه براساس مصوبه مجلس، دولت اجازه دارد پروژه های خود را به بخش خصوصی واگذار کند، یادآور شد: دولت نمی تواند تمامی مشکلات را به تنهایی حل کند و در این زمینه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود که این امر نیازمند بازسازی فرهنگ جامعه نسبت به بخش خصوصی است که باید توسط رسانه ها انجام شود. گل محمدی با اشاره به اینکه واگذاری 14پروژه در این زمینه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شناسنامه دار کردن باشگاه های ورزشی استان البرز نیزاز دیگر اقدامات اداره کل است. وی یادآور شد: در سال 92 تنها سه باشگاه شناسنامه دار در استان البرز وجود داشت که این تعداد در سال جاری به حدود 700 باشگاه رسیده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود