28 آذر 1394
شماره خبر: 154833

استعدادیابی ورزشی در البرز شکل علمی به خود گرفته است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استعدادیابی ورزشی در البرز شکل علمی به خود گرفته است


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با ایجاد پایگاه قهرمانی در البرز استعدادیابی ورزشی دراین استان شکل علمی وضابطه مند به خود گرفته است.
رضا گل محمدی اظهار کرد: تا پیش از این فرایند استعدادیابی و آموزش سنین پایه و چهره های مستعد استان البرز شکل ضابطه مندی نداشت و شناسایی چهره های نخبه و غربال گری آنها بر پایه اصول تعریف شده علمی و چارچوب های ورزش قهرمانی نبود. وی افزود: خوشبختانه با ایجاد پایگاه قهرمانی و استعدادیابی و مشارکت آموزش وپرورش در این طرح شاهد تحولی چشمگیر در حوزه قهرمان پروری و کشف چهره های مستعد البرز خواهیم بود. گل محمدی با بیان اینکه ورزش کشور مرهون درخشش استعدادهای البرزی است گفت: حضور اثرگذار ورزشکاران این استان در تیم های ملی و مدال آوری آنها گواه این اثربخشی است و ما می خواهیم این روند بیش از گذشته تقویت شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بهره گیری از مربیان مجرب و ملی در طرح استعدادیابی البرز را دیگر شاخصه مهم ایجاد پایگاه قهرمانی دانست و گفت: به طور حتم این کیفیت بالای آموزش اثرات به مراتب بیشتری بر موفقیت ورزشکاران البرز در رقابت های ورزشی دارد. وی افزایش حضور ورزشکاران البرزی در تیم های ملی و تقویت مدال آوری آن در رویدادهای داخلی و خارجی را بخشی از اهداف تعریف شده پایگاه قهرمانی البرز دانست و گفت: کار را با جدیت آغاز کرده ایم و توقع داریم در این مسیر جامعه ورزشی با صبوری به این طرح اعتماد کنند.
وی در پایان به حضور البرزی ها در المپیک اشاره کرد و گفت: مهدی خدابخشی در تکواندو موفق به کسب سهمیه المپیک شده است و امید بسیاری داریم تا دیگر ورزشکاران البرزی به خصوص در رشته های تکواندو و کشتی بر تعداد آن بیفزایند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود