30 آذر 1394
شماره خبر: 154995

با بازیکنان نوجوان به جنگ بزرگسال‌ها رفتیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

با بازیکنان نوجوان به جنگ بزرگسال‌ها رفتیم


سرمربی تیم هندبال بانوان استان البرز گفت: به راحتی می‌توانستیم قهرمانی لیگ دسته یک کشور را از آن خود کنیم.
سمیه اخلاقی با بیان این که به راحتی می‌توانستد قهرمان لیگ دسته یک کشور شوند، گفت: اگر دو بازیکن اصلی تیم هندبال بانوان البرز به دیدار فینال مقابل فولاد مبارکه سپاهان می‌رسیدند به راحتی قهرمانی را به دست می‌آوردند. وی با اشاره به میانگین سنی تیم هندبال البرز در این رقابتها، افزود: با میانگین سنی 15 سال در لیگ دسته یک کشور حاضر شدیم و اگر در دیدار فینال دو بازیکن تاثیرگذار البرز بازی می‌کردند نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. اخلاقی خاطرنشان کرد: با این وجود از کسب نائب قهرمانی راضی هستیم و بازیکان نوجوان هندبال البرز با غیرت و تلاش زیاد عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشتند. سرمربی تیم هندبال بانوان البرز یادآور شد: میانگین سنی تیم البرز به قدری پایین بود که باید با همین ترکیب در رقابتهای قهرمانی نوجوانان کشور که بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، حضور یابد.
وی با ابراز رضایت از سطح فنی لیگ دسته یک کشور، گفت: سطح رقابتها بسیار بالا بود و تمامی تیم‌ها با تمام توان حضور یافته بودند . اخلاقی با تمجید از عملکرد فنی تیم البرز تاکید کرد: قرعه البرز در این رقابت‌ها بسیار سخت بود اما با تلاش و همدلی بازیکنان به این موفقیت بزرگ دست یافتیم. بازی‌های درخشان تیم البرز تحسین بسیاری از تمامی تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک را به همراه داشت .
وی با بیان این که هندبال البرز سال آینده با قدرت در لیگ برتر شرکت می‌کند، یادآور شد: تلاش می‌کنیم با حفظ این بازیکنان و جذب چند مهره دیگر ترکیب قدرتمندی را در فصل آینده لیگ برتر کشور به وجود آوریم. به گفته اخلاقی در پایان رقابتهای لیگ دسته یک کشور شش بازیکن تیم البرز به اردوی تیم ملی راه یافتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود