2 دی 1394
شماره خبر: 155166

جشنواره ورزشی محلات هیجان را به کوچه های کرج بازمی‌گرداند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

جشنواره ورزشی محلات هیجان را به کوچه های کرج بازمی‌گرداند


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: برگزاری جشنواره ورزشی محلات کرج شور و هیجان را به کوچه وخیابان های شهر بازمی گرداند.
حسین سعیدی سیرایی که چهارشنبه در نشست خبری سومین جشنواره ورزشی سخن می گفت افزود: متاسفانه نسل جوان ما تحرک زیادی ندارد و جذابیت های کاذب شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای آنها را از فعالیت بدنی تا حد زیادی دور کرده است. وی ادامه داد: جشنواره ورزشی محلات را با این هدف راه اندازی کردیم تا هیجان فروکش کرده در میان بچه ها و اهالی محل را به واسطه رقابت ورزشی زنده کنیم و آنها را به بهانه مسابقات بار دیگر با ورزش آشتی دهیم. سعیدی با بیان اینکه برای دوره سوم جشنواره محلات حضور ۲۰ هزار نفر از شهروندان هدف گذاری شده است گفت: در دوره اول ۳۵۰۰ نفر و در دوره دوم ۱۵۸۰۰ نفر در جشنواره محلات مشارکت داشتند و امیدوارم در سال ۹۴ این میزان را به ۲۰ هزار نفر برسانیم. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از رفع اشکالات اجرایی در این دوره خبر داد و گفت: با بررسی ایرادات کار در دو دوره قبل و مشورت با کارشناسان سعی کرده ایم امسال رقابت ها را به شکل منظم و کیفی تر برگزار کنیم.وی مشارکت اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج، آموزش وپرورش و بسیج را در این دوره پررنگ تر از سال های قبل عنوان کرد و گفت: تشکیل کمیته ای فنی برای شناسایی چهره های مستعد نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره پیش بینی شده است.
شهروندان بابت تاخیر دراهدای جوایز سال قبل ما را ببخشند
سعیدی با عذرخواهی از شهروندان به واسطه تاخیر در اهدای جوایز دوره قبل گفت: متاسفانه به دلیل محدودیت های مالی شهرداری کرج در پرداخت جوایز دچار مشکل شدیم با این حال تا پیش از شروع مسابقات دوره سوم جوایز نفرات و تیم های برتر سال قبل را تسویه خواهیم کرد واز مردم شریف کرج می خواهم از این بابت ما را ببخشند. وی به جرییات برگزاری جشنواره سوم محلات اشاره کرد و گفت: مسابقات امسال در ۱۸ رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و شهروندان در شهرهای فردیس و کرج می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج و سالن های ورزشی سطح شهر برای حضور در رشته های مختلف ثبت نام کنند. سعیدی با تاکید براینکه این مسابقات رایگان است وهزینه ای برای مردم ندارد گفت: استقبال خوب مردم از این جشنواره این انگیزه را به ما می دهد تا دوره آتی را با حجم وسیع تر برگزار کنیم. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به زمان آغاز ثبت نام ها گفت: ثبت نام این دوره از ۹ دیماه آغاز می شود و به مدت یک هفته به طول می انجامد ومسابقات نیز از ۲۹ دیماه همزمان با ولادت امام حسن عسکری(ع) خواهد بود. وی در پایان با ابراز خرسندی از نهادینه شدن برگزاری این جشنواره ورزشی در کرج گفت: مدیریت شهری کرج با همه محدودیت های موجود اعتباری برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی را اولویت خود قرار داده است و برای جذب بیشتر مردم به ورزش از تمام توان خود بهره خواهد گرفت.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود