14 دی 1394
شماره خبر: 155856

نگاه‌ به استعدادیابی ورزشی در کشور جدی‌تر شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نگاه‌ به استعدادیابی ورزشی در کشور جدی‌تر شده است


ملی پوش اسبق والیبال ایران گفت: نگاه ها به استعدادیابی ورزشی در ایران جدی تراز گذشته شده است و با این روند می توانیم در آینده نزدیک به یکی از کشورهای پیشرو آسیا تبدیل شویم.
بهنام محمودیاظهار کرد: موضوع استعدادیابی در سنین پایه و بهره گیری از اصول علمی مدت هاست در دستور کار کشورهای پیشرفته دنیا قرار دارد. وی افزود: در کشورمان ایران نیز در این سال ها به ضرورت توجه بیشتر به استعدادیابی پی برده ایم و کارهای خوبی در این راستا در حال انجام است و فکر می کنم در صورت اهتمام لازم به این امر بتوانیم خود را در ۵ سال آینده در جمع ۳ کشور برتر قاره کهن قرار دهیم.
محمودی با اشاره به اجرای پایلوت طرح بزرگ استعدادیابی ورزشی در استان البرز گفت: خوشحالم که البرز در این موضوع پیشرو بوده است و با ورود اصولی به این مبحث اجرای آن را در دستور کار قرار داده است. اولین لژیونر والیبال ایران با بیان اینکه خانواده ها برخلاف گذشته در روی آوردن فرزندانشان به ورزش همراه و مشوق آنها هستند گفت: این توجه والدین سبب شده است ورزش در سبد خانواده ها قرار داشته باشد و فرزندان با پشتکار والدین ترغیب به انجام یک رشته ورزشی شوند. محمودی با تاکید بر اینکه اجرای موفقیت آمیز طرح بزرگ استعدادیابی در البرز می تواند الگوی دیگر استان های کشور باشد گفت: استان البرز منظقه ای قهرمان پرور و دارای تنوع قومیتی بالاست و به نظرم اجرای درست این طرح و خروجی مثبت آن می تواند یک چراغ راه برای همه مناطق کشور باشد.وی در پایان افزود: چهره های با تجربه و نخبه ورزشی استان می توانند در اجرای هرچه بهتر این طرح مشارکت کنند و من نیز آمادگی خود را به مجریان طرح برای دادن مشاوره های لازم اعلام کرده ام.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود