29 دی 1394
شماره خبر: 156876

رضا احدی به عنوان یک ورزشکار با اخلاق در فوتبال ایران جاوادانه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رضا احدی به عنوان یک ورزشکار با اخلاق در فوتبال ایران جاوادانه شد


مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مرحوم رضا احدی به عنوان یک ورزشکار با اخلاق در فوتبال و به طور کلی ورزش ایران جاوادانه شد.
فرشاد فلاحت‌زاده اظهار داشت: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس طی بیش از 5 دهه در ورزش ایران فعال بوده و مردم بسیاری در سراسر کشور و حتی آسیا به این 2 تیم و بازیکنان آن عشق می‌ورزند.
وی افزود: به همان میزان که بازیکنان استقلال و پرسپولیس تحت فشار هستند، در جامعه محبوبیت داشته و همین شهرت نیز آسیب‌هایی به همراه دارد.مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بارها شاهد بودیم که ستاره‌ها و چهره‌های سرشناس در حوزه‌های مختلف به ویژه سینما و فوتبال، فریب این شهرت و محبوبیت را خورده از مسیر اصلی و صحیح منحرف شده‌اند. فلاحت‌زاده گفت: همواره خطر منحرف شدن و دور گشتن از فضای پهلوانی و اخلاق‌مداری و جوانمردی ورزشکاران مشهور را تحدید می‌کنند، اما مرحوم رضا احدی هرگز گرفتار این دام‌ها نشد. وی افزود: سال‌ها در کنار رضا احدی در تیم استقلال حضور داشتم و شهادت می‌دهم که مرحوم رضا احدی هیچ زمانی خارج از رفتارهای جوانمردانه و پهلوانانه عمل نکرد. این پیشکسوت فوتبال بیان داشت: شاید عده‌ای تصور کنند که همین روحیه در زندگی شخصی به مرحوم احدی آسیب رسانده و وی نتواست در تیتر روزنامه‌ها و مجلات باشد، اما در حقیقت نام رضا احدی به عنوان یک ورزشکار با اخلاق در فوتبال و به طور کلی ورزش ایران جاوادانه شد. فلاحت‌زاده افزود: نوجوانان و جوانان ما باید از امثال مرحوم رضا احدی درس گرفته و بدانند که پول و شهرت ماندگار نخواهد ماند و تنها چیزی که برای یک انسان باقی می‌ماند،‌ نام نیک و روحیات پهلوانی است. وی اظهار داشت: مسئولان و متولیان ورزش کشور باید بیش از گذشته در جهت حمایت از پیشکسوتان ورزش به ویژه کسانی که یک عمر پاک بوده و یک عمر با عزت زندگی کردند تلاش کنند. فلاحت‌زاده تصریح کرد: متاسفانه ما زمانی یاد پیشکسوتان خود می‌افتیم که از جمع ما رفته‌اند و دیگر کاری برای آنها نمی‌توانیم انجام دهیم. وی در پایان گفت: مرحوم رضا احدی و امثال وی می‌توانستند و می‌توانند به کمک فوتبال ما آمده و فوتبال و به طور کلی ورزش کشور را به سمت صحیح و اخلاق‌مداری هدایت کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود