3 بهمن 1394
شماره خبر: 157136

شایعه‌پردازان انصاف داشته باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شایعه‌پردازان انصاف داشته باشند


رئیس پیست اسکی دیزین گفت: شایعه پردازان طوری از مصدومان پیست دیزین صحبت کرده بودند که مردم فکر می‌کردند اتفاق دلخراشی رخ داده است!
سید جواد صید افزود: صحبت‌هایی که در خصوص آسیب دیدگی شدید نخاعی و مغزی به بیرون منتقل شده است کذب محض است. وی با بیان این که روز جمعه روز گذشته بیش از دو هزار نفر از پیست استفاده کردند ، گفت: آسیب‌دیدگی در رشته اسکی بسیار طبیعی است اما این جار و جنجال هایی که از شب گذشته آغاز شده واقعا غیر طبیعی است و نمی‌دانم این موضوع را چه کسانی هدایت می‌کنند . صید ادامه داد: سال‌های قبل نیز آسیب دیدگی در پیست دیزین وجود داشته است اما این بازخورد را به هیچ عنوان نداشت و آسیب دیدگی در اسکی طبیعی است. رئیس پیست اسکی دیزین یادآور شد: روز گذشته 18 نفر در پیست دچار آسیب شدند که توسط عوامل پیست به اورژانس منتقل شدند ، از این تعداد 13 نفر بعد از چند دقیقه مرخص شدند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. صید گفت: یک زن و مرد در پیست به یکدیگر برخورد کردند که منجر به شکستگی ساق پا شد. سه نفر دیگر نیز دچار در رفتگی دست و پا شدند که این اتفاقات کاملا طبیعی است و سال های گذشته نیز این حوادث وجود داشت است .
سرمربی سابق تیم ملی اسکی افزود: پیست بین المللی دیزین کاملا ایمن است و علائم هشداردهنده نیز نصب شده است. اگر کسی در برخورد با دکل‌های پیست دچار آسب دیدگی می‌شد (سال های گذشته یک نفر در برخورد با دکل‌های موجود در پیست کشته شد) این هجمه‌ها قابل قبول بود اما وقتی این آسیب دیدگی‌ها در برخوردهای کاملا طبیعی به وجود آمده این هجمه‌ها انصاف نیست. وی با اشاره به حضور بالگرد برای انتقال مصدومان گفت: این موضوع دیگر به اورژانس مربوط می‌شود و باید از آنان سوال کرد که چرا برای آسیب دیدگی‌های معمولی که در پیست‌های سراسر کشور نیز رخ می‌دهد از بالگرد استفاده کرده‌اند. صید تاکید کرد: روز گذشته سه نفر از مصدومان با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند، یک نفر با آمبولانس و یک نفر دیگر نیز با خودروی شخصی به مراکز درمانی رفت. وی در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص اصلاح هندسی پیست دیزین می‌شود نیز گفت: هندسه من ضعیف است و نمی‌دانم منظور این دوستان از اصلاح هندسی پیست چیست؟ شرایط پیست دیزین بسیار خوب است و هیچ مشکلی ندارد. گفتنی است رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از مصدومیت 37 نفر گردشگر و علاقه مند به ورزش اسکی روز جمعه در پیست دیزین کرج خبر داد. وی گفته بود: از این تعداد 10 نفر دچار آسیب دیدگی شدید شدند که سه نفر از آنان مشکوک به آسیب دیدگی شدید نخاعی و مغزی هستند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود