26 بهمن 1394
شماره خبر: 158713

فدراسیون تماس گرفت و ملی پوشان برگشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فدراسیون تماس گرفت و ملی پوشان برگشتند


نایب رئیس هیات تکواندو استان البرز گفت: انتخاباتی بودن مراسم دلیل عدم حضور اکرم خدابنده و کیمیا علیزاده در مراسم تقدیر، نبوده است.
زهرا افتخاری با بیان این که عدم حضور ملی پوشان در مراسم تماس فدراسیون بوده است، اظهار کرد: به دلیل انجام معاینات پزشکی که باید انجام می‌دادند اکرم خدابنده و کیمیا علیزاده نتوانستند در مراسم تقدیری که در باشگاه میلاد کرج برگزار شده بود، حضور یابند. وی افزود: خدابنده و علیزاده برای حضور در این مراسم تا درب ورودی هم آمده بودند اما تماس فدراسیون باعث شد سریعا عازم تهران شوند.
نایب رئیس هیات تکواندو استان البرز گفت: در روزهای اخیر صحبت‌هایی بیان شده بود که ملی‌پوشان تکواندو استان به دلیل انتخاباتی بودن در مراسم شرکت نکرده بودند که این موضوع درست نیست و تنها دلیل عدم حضور آنان انجام معاینات پزشکی بوده است. افتخاری یادآور شد: پزشکی که ملی پوشان را باید معاینه می‌کرد وقت دیگری نمی‌داده است و ملی پوشان با در خواست فدراسیون و سرمربی تیم ملی به سرعت عازم تهران شدند. گفتنی است روز شنبه به همت یکی از نشریات ورزشی استان مراسمی برای تقدیر از ملی پوشان تکواندو استان البرز برگزار شد که مهدی خدابخشی، اکرم خدابنده و کیمیا علیزاده در این مراسم حضور نیافتند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود