27 بهمن 1394
شماره خبر: 158722

البرز میزبان مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز میزبان مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری می‌شود


نشست فعالان دوچرخه سواری البرز در حالی برگزارشد که میزبانی یک دوره مسابقات جایزه بزرگ در بهار سال آینده به عنوان عمده ترین هدف هیئت دوچرخه سواری استان مورد تایید و تصویب قرار گرفت.
این نشست به میزبانی هیئت دوچرخه سواری شهرستان کرج و با حضور رییس اداره ورزش و جوانان کرج،مسئول هیئت های ورزشی شهرستان کرج، رییس هیئت دو چرخه سواری البرز و جمعی از فعالان این ورزش به انجام رسید. رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج در این نشست با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در استان برای توسعه دوچرخه سواری در دو بعد همگانی و قهرمانی مهیاست گفت: شرایط جغرافیایی این استان و جاذبه های طبیعی آن به گونه ای است که می توان میزبانی مسابقات مهم دوچرخه سواری را عهده دار شد. هوشنگ افشاری افزود: استفاده از ظرفیت آموزش وپرورش برای توسعه کمی و کیفی دوچرخه سواری باید در دستور کار هیئت استان و شهرستان های تابعه باشد و کلانشهر کرج می تواند در این میان نقشی اثر بخش را ایفا کند. وی با تاکید براینکه کرج و البرز همواره جایگاهی ویژه در دوچرخه سواری کشور داشته اند گفت: با راه اندازی هیئت دوچرخه سواری کرج و پویایی این هیئت در ماه های اخیر خونی تازه در رگ های این ورزش جریان پیدا کرده است و هیئت استان توانسته به مدد بازوی توانایی چون کرج فعالیت های موثرتری را صورت دهد. رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز در این نشست با ابراز خرسندی از فعال سازی هیئت شهرستان کرج گفت: در ماه های اخیر برنامه های موثری از سوی کرج به اجرا در آمده است و به خوبی شهرستان کرج در مدار برنامه های استان قرار گرفته است. وی تصریح کرد: در حال حاضرهیئت استان تمام شهرستان های خود را در این ورزش فعال کرده است و با پیگیری های صورت گرفته برگزاری یک دوره مسابقات جایزه بزرگ را به میزبانی شهر جدید هشتگرد در بهار سال آینده را مدنظر داریم.
برگزاری همایش دوچرخه سواری محلات کرج در روز جمعه
رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان کرج هم با اشاره به برگزاری چند همایش عمومی در سطح شهرستان گفت: برای روز جمعه هفته جاری و در یک همکاری مشترک با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج همایش دوچرخه سواری محلات برگزار می شود. محمود فرهنگ رنجبر افزود: بر خلاف بسیاری از هیئت های ورزشی تلاش کرده ایم در یک تعامل سازنده با هیئت استان بازویی توانا برای آنها باشیم و هدف اصلی ورزش یعنی جذب مردم به دوچرخه سواری و توسعه همگانی آن را محقق کنیم. وی با تاکید براینکه تیمی مجرب و کارآزموده برای ساختار تشکیلاتی هیئت کرج انتخاب شده است گفت: به مدد همکاری موثر این شهرستان با هیئت استان دوچرخه سواری جان تازه ای گرفته است و به یکی از ورزش های فعال استان مبدل شده است. در پایان این نشست مسئولان هیئت های دوچرخه سواری شهرستان ها و اعضای کمیته های استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود برای توسعه بیشتر این ورزش پرداختند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود