27 بهمن 1394
شماره خبر: 158790

مصداق بارز فساد اداری، استفاده از امکانات اداری در انتخابات است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 مصداق بارز فساد اداری، استفاده از امکانات اداری در انتخابات است


سرپرست معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز در جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، مصداق بارز فساد اداری را استفاده از امکانات اداری ، جایگاه و پوزیشن حقوقی مسئولین ستادی یا اداری له یا علیه افراد در انتخابات عنوان کرد.
قدرت ا... شمیرانی سرپرست معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز در نشست کمیته ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه ارتقاء نظام اداری و مقابله با فساد با شفاف سازی انجام امور و فعالیت ها و افزایش پاسخگویی کارکنان و مسئولین امکان پذیر خواهد بود، اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا انتصابات و انتخابات پیوسته بر اساس شایستگی انجام شود و با آموزش و برنامه ریزی در این زمینه ارتقاء سازمان را هدف قرار دهیم . وی افزود: همانطور که پیشنهاد دولت و هدف آن در خصوص ارائه خدمات در جهت سالم سازی روند اقدامات و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است، قطعا رعایت و اجرای این مهم در ساختار ورزش و جوانان بیش از پیش می تواند در راستای رفع معضلات موثر واقع شود. دبیر کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اداره کل در ادامه گفت: بررسی و شناسایی گلوگاه های فساد و نقاط آسیب پذیر از جمله اقداماتی است که پیوسته در دستور کار مسئولین این اداره کل بوده تا با ارائه راهکارهای ارزشمند بتوانیم در جهت اصلاح نظام اداری موفق عمل کنیم . شمیرانی تصریح کرد: موارد خاص ماده 27 ، نحوه سرمایه گذاری و مسائل مالی هیاتها ، بازرسی از مجموعه ها و باشگاهها، نحوه حضور سرمایه گذار و ... از دیگر مواردی است که در این حوزه مورد توجه قرار گرفته است .
در ادامه نشست دیگر اعضای ستاد با توجه به دستور جلسه به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند. در پایان پس از بحث و بررسی های لازم، مصوباتی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز دستگاه و آشنایی با تخلفات اداری ، اخذ تائیدیه حراست و شورای معاونین جهت بازرسین باشگاههای ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه بازرسان هیئت های ورزشی، انجام بازرسی از باشگاهها با ابلاغ و به صورت گروهی، طرح موضوع اصلاح تابلوهای باشگاهها در کمیسیون ماده 5، پیش بینی دوره آموزشی جهت مشاغل حساس در سال 95 و اخذ استعلام جهت اعضای هیئتهای ورزشی (رئیس ، نائب رئیس ، دبیر و خزانه دار) حاصل شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود