28 بهمن 1394
شماره خبر: 158836

عوامل اجرایی مسابقات کارکنان دولت استان البرز تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

عوامل اجرایی مسابقات کارکنان دولت استان البرز تجلیل شدند


مراسم تجلیل از عوامل اجرایی، نفرات و تیم های برتر مسابقات کارکنان دولت استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
این مراسم با حضور نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، رستم کلهر رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل، کارشناسان معاونت توسعه امور ورزش، جمعی از مسئولان هیئت ها و کمیته های ورزشی استان و نمایندگان ادارت حاضر در مسابقات کارکنان دولت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. در ابتدای این نشست نادر وادی خیل با قدردانی از عوامل اجرایی و تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: ورزش به عنوان یکی از مهمترین عوامل سلامتی و تندرستی افراد جامعه باید به شکل یک فرهنگ ضروری در زندگی مردم نهادینه شود. وی با اشاره به اهمیت ورزش برای کارمندان اظهار کرد: برای مشاغلی مانند کارمندی که معمولا به صورت پشت میز نشستن و با تحرک کم همراه است، ورزش امری مهم و قابل توجه محسوب می شود و برگزاری این گونه رقابت ها نیز علاوه بر سلامت جسمی، به دلیل جذابیت و مفرح بودن تاثیر بسزایی در تقویت روح و روان کارمندان و حتی افزایش انگیزه و توانایی آن ها می گذارد. وادی خیل تصریح کرد: امیدواریم سازمان های دولتی این مسابقات را جدی تر گرفته و هر سال آینده شاهد افزوده شدن تعداد ادارات شرکت کننده در این رقابت ها باشیم. در پایان مراسم از عوامل اجرایی، نفرات و تیم های برتر مسابقات با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است مسابقات کارکنان دولت استان البرز به مناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش آقایان (فوتسال، دارت، طناب کشی، تنیس روی میز) و بانوان (دارت، طناب کشی، والیبال، شنا) به مدت 2 هفته پیگری و برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود