1 اسفند 1394
شماره خبر: 158958

البرزی مقام اول مسابقات کشوری کاراته را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرزی مقام اول مسابقات کشوری کاراته را کسب کرد


رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد از کسب مقام اول مسابقات قهرمانی کاراته کشوری توسط کاراته کاهای این شهرستان بعنوان منتخبان البرز خبر داد.
جواد روستاکاری افزود: این دوره از مسابقات کشوری اواخر هفته گذشته با حضور کاراته کاران از استان های مختلف در سالن ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که تیم های البرز، مازندران و همدان به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند. وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی در رده سنی نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار شد که تیم کاراته کاهای نظرآباد که تیم منتخب البرز بود در سکوی اول ایستاد.
وی با اشاره به اینکه سطح مسابقات قهرمانی کاراته کشور بالا بود خوشبختانه کاراته کاهای نظرآبادی به دلیل مهارت علمی ، فنی و تکنیکی توانستند در هر رده سنی مقام برتر را اذان تیم البرز کنند. وی از مصطفی کیا حیرتی ، جواد قوامی ، میثم زندی ، میلاد عطایی و سیاوش رحیمی در رده بزرگسالان و شهریار صادقی ، رامین قرا گوزلو،ابوالفضل آقایی، عرفان محمدی در تیم امید برای البرز درخشیدند.
روستا کاری ادامه داد: در کاتا نیز مهر زاد امراه زاده ، شایان امراه زاده و محمد رضا کشاورز و در کومیته نوجوانان حمید رضا عزیزی ، محمد رضا کشاورزی و محمد امین نصرتی افتخار افرینی کردند. وی گفت: در رده کمربند مشکی نوجوانان شایان امراه زاده ، مهرزاد امراه زاده و عرفان محمدی و در رده کمربند زیر مشکی هم وحید حسین لو ، امیر حسین سید علیخانی و حبیب مراد زاده در درخشش تیم البرز بر سکوی مقام اول سهیم بودند. شهرستان نظرآباد دارای 6 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود