1 اسفند 1394
شماره خبر: 159020

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان البرز در حوزه اطلاع رسانی برتر کشور شد.

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان البرز در حوزه اطلاع رسانی برتر کشور شد.


روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان البرز در حوزه اطلاع رسانی برتر کشور شد.
در پایان همایش سالانه مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان البرز به عنوان روابط عمومی برتر کشور در حوزه اطلاع رسانی معرفی و تجلیل شد. همایش سالانه روابط عمومی های ادارت کل ورزش و جوانان کشور با حضور مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان و پرسنل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور طی 2 روز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. در پایان این همایش و طی ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، برترین های کشور انتخاب و معرفی شدند. بر همین اساس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در حوزه اطلاع رسانی و خبر به عنوان روابط عمومی برتر کشور معرفی و تقدیر شد. در ارزیابی صورت گرفته، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در حوزه اطلاع رسانی و خبر هر دوبخش ورزش و بخش جوانان، رتبه نخست کشور را بدست آورد.
همچنین در این مراسم از زینب منجیری مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
در این لوح آمده است:
سرکار خانم زینب منجیری
مسوول محترم روابط عمومی ورزش و جوانان استان البرز
در عصر کنونی رشد و بالندگی در جامعه در گرو اطلاع رسانی صحیح و به موقع امکان پذیر است و در این بین روابط عمومی بعنوان هنر هشتم یکی از پدیده های جذاب عصر مدرنیته سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت سازمان ها دارد. با عنایت به فعالیت های روابط عمومی استان در سالی که مزین به شعار همدلی، همزبانی، دولت و ملت شده است و نظر به توفیقات جنابعالی در اعمال مدیریت نوین روابط عمومی و ارتباط تنگاتنگ با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و کسب رتبه برتر در حوزه اطلاع رسانی این لوح تقدیر به جنابعالی تعلق میگردد. امید است در پناه الطاف الهی در راستای پیشبرد اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش موفق وموید باشید. از خداوند متعال توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.
عبدالحمید احمدی مازیار ناظمی
معاون فرهنگی،آموزش وپژوهش رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود