12 اسفند 1394
شماره خبر: 159697

سالن ورزشی شهرستان فردیس تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سالن ورزشی شهرستان فردیس تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: با تلاش پیمانکار سالن ورزشی تندرستی این شهرستان تا پایان سال جاری افتتاح می شود.
مهدی محبی اظهار کرد: این پروژه ورزشی مراحل پایانی احداث خود را طی می کند و هدف پیمانکار تحویل آن تا پایان اسفند است. وی افزود: دو پروژه ورزشی دیگر شهرستان یعنی استخر و سالن طبقاتی نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال احداث است و پیمانکاران بدون وقفه کار را به جلو می برند. محبی با بیان اینکه از اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی عمرانی شهرستان نیمی محقق شده است گفت: علیرغم پیگیری های فراوان نتوانسته ایم همه اعتبار را جذب کنیم با این حال طرح های عمرانی در حال اجراست و متوقف نشده است. رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس محرومیت های این شهرستان نوپا در بخش سرانه های ورزشی را بالا عنوان کرد و گفت: علیرغم کلید خوردن احداث سه فضای ورزشی با استانداردهای کشور فاصله بسیاری داریم و نیاز است پروژه های جدیدی برای فردیس تعریف شود.محبی ادامه داد: فرمانداری شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان تمام ظرفیت های موجود را به کار گرفته اند تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن نارسایی های شهرستان در حوزه سخت افزاری را جبران کنیم.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از فعالیت ۳۱ هیئت ورزشی در این شهرستان خبرداد و گفت: براساس طرح آمایش سرزمین ورزش هایی که قابلیت کار در این شهرستان را داشته اند فعال کرده ایم.
وی تصریح کرد: حضور پررنگ در مسابقات انتخابی و لیگ های استانی و راهیابی ورزشکاران این شهرستان به مسابقات کشوری ماحصل فعال شدن هیئت های ورزشی در سال جاری بوده است.
محبی در پایان افزود: رونق فعالیت های ورزشی در شهرستان فردیس رشد ۲۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان را به نسبت سال گذشته به دنبال داشته است و این افزایش جشمگیر نشان از ظرفیت های بالای حوزه ورزش دارد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود