14 آذر 1391
شماره خبر: 15993

برنامه اصلی سایپا برای نیم فصل دوم است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برنامه اصلی سایپا برای نیم فصل دوم است

سپیدار آنلاین: مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برنامه اصلی ما برای نیم فصل دوم است تا بتوانیم در جمع تیم‌های بالای جدول جایگاه مناسبی را کسب کنیم.
امیر افتخاری اظهار داشت: ما در آخرین بازی از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر حریفی را در پیش داریم که در رده آخر جدول قرار دارد. وی تصریح کرد: گهر دورود یکی از معدود تیم‌های حاضر در فوتبال ایران است که شرایط عجیب و غریبی را تجربه کرده و نتایج جالبی را نیز کسب کرده است. مربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: این تیم حتی از داشتن زمین بازی اختصاصی محروم است و تاکنون از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران خود محروم بوده است. افتخاری افزود: با این وجود نتایج جالبی را در نیم فصل کسب کرده‌اند و به عنوان نمونه در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را متوقف کرده‌اند.
گهر قابل پیش‌بینی نیست
وی تاکید کرد: بنابراین ما بازی راحتی برابر گهر پیش رو نداریم و می‌دانیم که آنها برای کسب حداقل یک امتیاز وارد زمین می‌شوند. افتخاری ادامه داد: البته کادر فنی سایپا شناخت کاملی از حریف دارند و به خوبی از نقاط ضعف و قوت و راه‌های شکست دادن گهر آگاه هستیم. سایپا برای کسب 3 امتیاز به میدان رفته و تلاش می‌کنیم از امتیاز میزبانی خود حداکثر استفاده را کرده و با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.
از نتایج سایپا در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود