2 شهریور 1391
شماره خبر: 10570

نباید در برابر آلومینیوم با غرور بازی کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نباید در برابر آلومینیوم با غرور بازی کنیم

سپیدار آنلاین: مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اگر در برابر آلومینیوم هرمزگان بازیکنان با غرور بازی کنند، به طور قطع پیروز میدان نخواهیم بود.
امیر افتخاری اظهار داشت: مشکلی که ما در هفته‌های نخست لیگ برتر داشتیم، عدم هماهنگی میان بازیکنان به ویژه بازیکنان جدید بود که از هفته سوم به بعد این مشکل برطرف شد. وی تصریح کرد: از بازی برابر فولاد با نتیجه 2 بر صفر به حریف واگذار کردیم، سایپا عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت و توانستیم نتایج ارزشمندی مانند پیروزی قاطع برابر سپاهان و آنهم در اصفهان داشته باشیم. مربی نارنجی‌پوشان کرجی با بیان اینکه تا پایان لیگ برتر راه بسیار طولانی در پیش است، گفت: تازه 5 هفته از لیگ را سپری کرده‌ایم و باید در دیدارهای باقی مانده نیز موفقیت‌های خود را با تلاش بیشتر تداوم بخشیم.
* کار برای سایپا سخت‌تر شده است
افتخاری افزود: در جلساتی که با بازیکنان تمرین می‌کنیم، به این نکته که کار برای ما بسیار سخت‌تر از گذشته شده است تاکید بسیاری داریم. وی بیان داشت: وقتی توانستیم استقلال و سپاهان را در خانه آنها شکست دهیم، حریفان نگاه دیگری به سایپا داشته و با تمام توان برابر ما در زمین حاضر می‌شوند، به همین دلیل کسب پیروزی‌ در بازی‌های باقی مانده مشکل‌تر از گذشته است و حریفان حساب جداگانه‌ای درباره سایپا باز کرده‌اند. مربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: به همین دلیل لازم است که بازیکنان در زمین تلاش بیشتری داشته و به هر دیدار به‌عنوان یک فینال نگاه کنند. افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار آتی تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد و گفت: ما از این تیم علی‌رغم اینکه به تازگی به لیگ برتر صعود کرده شناخت کاملی داریم. وی اظهار داشت: بازیکنان آلومینیوم جنگنده و پر تلاش هستند و مهاجمان زهرداری دارند، لذا باید با احتیاط و دقت بازی کرده و به طور مداوم تغییرات تاکتیکی آنها را رصد کنیم. افتخاری در پایان تاکید کرد: برای کسب سومین پیروزی پیاپی در لیگ نیازمند حضور هواداران در ورزشگاه انقلاب کرج هستیم و امیدواریم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم.


منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود