24 اسفند 1394
شماره خبر: 160274

پرونده راه آهن هنوز بسته نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پرونده راه آهن هنوز بسته نشده است


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حضور راه آهن شو تبلیغاتی نبود و مشکلات مالی این باشگاه باعث شد به استان البرز نیایند.
رضا گل محمدی در نشست خبری گفت: راه آهن تلاش زیادی برای حضور در استان البرز انجام داد اما به وجود آمدن مشکلات مالی و مشکلات مدیریتی ما را مردد کرد.
وی بیان کرد: تجربه تلخ سایپا را به یاد داشتیم به دلیل عدم تکرار این موضوع تلاش کردیم سفت و سخت با آنان برخورد کنیم و اجازه ندهیم بدون تامین هزینه ها وارد استان شوند، موضوع راه آهن به هیچ عنوان شو تبلیغاتی نبود و برخی مشکلات فعلا پرونده حضور این باشگاه در استان را بسته است. وی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به مغفول ماندن حضور خیرین در امر ورزش گفت: در همه استان ها شاهد حضور خیرین و مشارکت آنان در ساخت و سازهای ورزشی هستیم اما در استان البرز متاسفانه این حرکت بسیار کمرنگ است و مشارکتی وجود ندارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به این که یکی از خیرین در مازندران در حال احداث یک سالن هشت هزار نفری است ،افزود: در استان البرز افراد توانمندی به لحاظ مالی داریم اما هنوز فرهنگ حضور خیرین در امور ورزشی به صورت کامل جا نیفتاده است. وی گفت: ظرفیت بسیار بزرگی از حیث خیرین در استان البرز داریم که باید به سمتی برویم که از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم، خوشبختانه سالن ناشنوایان مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی باغستان کرج که چندی پیش به بهره برداری رسید با استفاده ار توان خیرین استان انجام شد اما اعتقاد دارم این ظرفیت هنوز ناشناخته باقی مانده است چرا که بسیاری از پروژه های ورزشی ر می توانیم با مشارکت افراد توانمند به پیش ببریم. مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به مهمترین اقدام اداره کل در سال 94 گفت: افتتاح پایگاه قهرمانی و استعدادیابی یکی از مهمترین اقدامات ما بود که اعتقاد دارم از قهرمان پروری به روش گلخانه ای جلوگیری خواهد نمود. گل محمدی در ادامه صحبت ها با اشاره به ساماندهی هیات های ورزشی در سال 95 یاداور شد: در سال 95 تمرکز بیشتری بر روی فعالیت های هیات های ورزشی خواهیم گذاشت و تلاش می کنیم برنامه های آنان را بیشتر بررسی نماییم. وی با اشاره به مغفول ماندن کمک یک درصدی دستگاه های استان در حوزه ورزش گفت: سازمان ها و دستگاه ها استان البرز به جای فعالیت در حوزه ورزش و پیشرو بودن در این حوزه انتظار دارند کیف ورزشی آنها را نیز اداره کل ورزش و جوانان تامین کند. وی بیان کرد: این در حالی است که طبق ماده 53 که به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است دستگاه ها موظف هستند یک در صد از از اعتبارات جاری خود را به ورزش اختصاص بدهند. مشکلات مالی وجود دارد اما از دستگاه ها عاجزانه می خواهم کمک حال ورزش باشند و دست اداره کل ورزش و جوانان را در این خصوص بفشارند. گل محمدی یادآور شد: کمک یک درصدی دستگاه ها ظرفیت بسیار بزرگی در ورزش به وجود خواهد آورد و امیدوارم در سال 95 شاهد رخ دادن این اتفاق مثبت در استان البرز باشیم.وی برگزاری مجامع هیات های ورزشی و ترافیک کاری اداره کل را یکی از دلایل عدم برگزاری المپیاد ورزشی در سال 94 دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی یکی از اتفاقات مثبتی بود که در زمان ما رخ داد و امسال به دلیل حجم بالا و کمی تعلل دوستان موفق به برگزاری المیپاد نشدیم اما تلاش می کنیم در سال 95 با قدرت و کیفیت بیشتری آن را انجام برسانیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود