16 فروردین 1395
شماره خبر: 160612

«سیاوش سام فردیس» در فصل جدید لیگ ۱ والیبال کشور شرکت می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

«سیاوش سام فردیس» در فصل جدید لیگ ۱ والیبال کشور شرکت می‌کند


مدیرعامل باشگاه سیاوش سام البرز گفت: با قدرت در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال کشور شرکت می کنیم و در این راه به توان بومی خودمان تکیه کرده ایم.
سیاوش کریمی اظهار کرد: به لطف خداوند و تلاش کادرفنی و بازیکنان در لیگ زیرگروه کشور قهرمان شدیم و جواز حضور در فصل جدید لیگ یک کشور را کسب کردیم. وی افزود: برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در حال برنامه ریزی برای آغاز تمرینات و جذب بازیکن هستیم و تلاش می کنیم تیمی شایسته و خوب را راهی این رقابت ها کنیم. کریمی با بیان اینکه سیاوش سام ستاره محور نیست و بر کار تیمی تکیه دارد گفت: توان خرید بازیکن و ستاره ها را نداریم و برای لیگ یک هم چشم امیدمان به توان و درخشش البرزی ها به خصوص والیبالیست های فردیسی است. مدیرعامل باشگاه سیاوش سام البرز تصریح کرد: آنچه در لیگ زیرگروه کشور به کمک این تیم آمد کارگروهی و تاکتیک تیمی بود و درسال ۹۵ نیز این هدف را داریم تا با تمرین بیشتر و هماهنگی لازم به مصاف رقبای خود در لیگ یک کشور برویم.
کریمی حضور در سوپرلیگ کشور را در سال های آتی دور از دسترس و محال ندانست و گفت: به نظرم البرز این پتانسیل را دارد تا با تکیه بر توان بومی خود در این رقابت ها شرکت کند و امیدوارم سیاوش سام بتواند در این خصوص خط شکن باشد. وی با ابراز خرسندی از حمایت مسئولان استان از این تیم گفت: خوشبختانه در اواخر لیگ زیرگروه کشور برخی از مسئولان شهری از جمله شهردار و اعضای شورای شهر در حدتوان خود حمایت هایی از این تیم داشتند و در مجموع فضای خوبی در استان شاهد بودیم. کریمی ادامه داد: امیدوارم این حمایت و همراهی در سال جدید نیز شامل حال این تیم شود و در نهایت شاهد موفقیت نماینده البرز در لیگ یک کشور باشیم. وی در پایان گفت: به نظرم سال ۹۴ سال همدلی و همراهی خانواده والیبال بود و امیدوارم با ادامه این روند جایگاه استان مستعد البرز را در این ورزش توپی ارتقا دهیم و پس از سال ها تیمی به معنای واقعی بومی و خودساخته را در لیگ کشور داشته باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود