22 فروردین 1395
شماره خبر: 160900

«فلک الافلاک» اردیبهشت ماه مقصد اتومبیلرانان البرزی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

«فلک الافلاک» اردیبهشت ماه مقصد اتومبیلرانان البرزی می شود


رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: دومین رالی خانوادگی کشوری در استان البرز به مقصد قلعه فلک الافلاک لرستان برگزار می شود.
اردشیر درویشی اظهارکرد: این رالی خانوادگی نیمه دوم اردیبهشت ماه و به احتمال زیاد در تاریخ ۱۷ این ماه برگزار می شود و در حال فراهم کردن مقدمات اجرای آن هستیم. وی افزود: تعیین محل آغاز این رالی و مسیر انتخابی مواردی است که باید در جلسات هماهنگی با مسئولان دو استان و فدراسیون کشور نهایی شود. درویشی با بیان اینکه سال گذشته اولین رالی کشوری البرز به مقصد استان مازندران برگزار شده است گفت: خوشبختانه تجربه خوبی از این برنامه حاصل شده است و برای دومین بار به طور حتم کار بهتری ارائه می شود. رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز تصریح کرد: در رالی البرز به شمال شاهد استقبال خوب خانواده ها از استان های مختلف بودیم و امیدوارم در برنامه پیش رو نیز این اتفاق دوباره رقم بخورد.
میزبانی از ۳ رویداد کشوری در سال ۹۵
وی برگزاری نخستین بار موتورسواری و آفرود بانوان در سال ۹۴ را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای سال جدید نیز میزبانی از مسابقات کشوری موتورکراس، ماشین های کنترلی و یکی از مراحل آفرود قهرمانی کشور را برنامه ریزی کرده ایم. وی در پایان افزود: سال گذشته یکی از پربارترین سال ها برای این هیئت ورزشی رقم خورد و جامعه این توقع و انتظار را دارد تا برای سال پیش رو نیز برنامه های متنوعی را در بخش اتومبیلرانی و موتورسواری به اجرا درآوریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود